#156 Jeg skrev heller ikke, at det ikke giver mening i GTA IVs nye univers - for det passer skam rigtigt fint ind, bl.a. som du nævner mht Nicos militære baggrund. Personligt synes jeg blot at det gav den ekstra dimension i San Andreas. Til gengæld er der så mange andre forbedringer i IV'eren, særligt mht styring, GPS, mobiltelefonen og taxaservicen.
Det er dog ikke den afgørende grund til at jeg er en smule skuffet. Det er fordi spillets storyline ikke har vildt mange timer i sig, jeg blev ret overrasket over at det pludseligt var forbi. Dog går jeg og håber på add ons - gerne rigtigt mange! :)
Hmm, bruuuuuuuuce! var der ikke noget med at du også var ret whisky tosset...i så fald hvor shopper du dine whiskies...sidder og brændærger mig over at jeg ikke købte mere med hjem fra min tur til Skotland.
Lige kommet hjem fra fem dage i Sønderjylland. Fik skrevet en masse, gået ture i skoven, set vandet - kort sagt: stukket tæerne i mulden igen. Så er der ro på. :-)
Venter stadigvæk på svar fra posteritati.com mht. de plakater, jeg har sendt til dem i en byttehandel. Ifølge post.dk's track and trace er de udleveret den 6/5.
Og så vandt jeg endnu en af ønskeplakaterne på eBay: Den amerikanske 1-sheet fra THEY CALL HER ONE EYE (alias Thriller alias Thriller: En grym film alias Kampen mod mafiaen). Oven i købet i (angiveligt) super god stand. Jeg er dog en smule mistænksom. For det første har jeg aldrig set den i så god stand før. For det andet har jeg *intet* hørt fra sælger, siden jeg vandt (og betalte). For det tredje så er jeg generelt en smule loren ved sælgere, der gør deres auktioner private, så købere ikke kan se ID på andre købere (og dermed heller ikke advare dem, hvis de har haft dårlige oplevelser med sælger). Lyder lidt som om, jeg er ved at blive paranoid... :-D
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Rimeligt nervøs over en operation min mor skal gennemgå i morgen på Rigshospitalet. Skal have fjernet en udposning på kranpulsåren og dødeligheden er vist omkring de 5-10%, så går og har det mærkeligt og får tænkt lidt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#167 Har lidt øje til Royal Mile Whiskies, besøgte deres shop på the Royal Mile da jeg var derovre og de virkede meget seriøse, og fik da også en god handel i hus.
#161 dolphinfriendly 17 år siden
Det er dog ikke den afgørende grund til at jeg er en smule skuffet. Det er fordi spillets storyline ikke har vildt mange timer i sig, jeg blev ret overrasket over at det pludseligt var forbi. Dog går jeg og håber på add ons - gerne rigtigt mange! :)
#162 cyberzed 17 år siden
#163 filmz-Bruce 17 år siden
http://www.macy.dk
#164 DarkLight 17 år siden
#165 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Venter stadigvæk på svar fra posteritati.com mht. de plakater, jeg har sendt til dem i en byttehandel. Ifølge post.dk's track and trace er de udleveret den 6/5.
Og så vandt jeg endnu en af ønskeplakaterne på eBay: Den amerikanske 1-sheet fra THEY CALL HER ONE EYE (alias Thriller alias Thriller: En grym film alias Kampen mod mafiaen). Oven i købet i (angiveligt) super god stand. Jeg er dog en smule mistænksom. For det første har jeg aldrig set den i så god stand før. For det andet har jeg *intet* hørt fra sælger, siden jeg vandt (og betalte). For det tredje så er jeg generelt en smule loren ved sælgere, der gør deres auktioner private, så købere ikke kan se ID på andre købere (og dermed heller ikke advare dem, hvis de har haft dårlige oplevelser med sælger). Lyder lidt som om, jeg er ved at blive paranoid... :-D
#166 cyberzed 17 år siden
#167 filmz-Bruce 17 år siden
#168 filmz-Bruce 17 år siden
#169 cyberzed 17 år siden
#170 wimmie 17 år siden