#168 - Held og lykke, min bedstefar var igennem samme operation for 8 år siden, han er kommet sig ganske godt over det. Men det er aldrig rart, når ens kære skal igennem store operationer. De bedste tanker herfra.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg sidder og ser "Troy: Director's Cut" og undrer mig lidt over musikken - hvad hulen laver musikken fra "Planet of the Apes" i den film? Scenen hvor Hector og Achilles kæmper.. løb de tør for musik?
#176 Det bliver værre endnu, for "Troy: Director's Cut" er et forfærdeligt rod. Udover James Horners score (som i øvrigt er klippet i stykker og er styrkemæssigt lavere i forhold til normale udgave) er der også mikset noget af Gabriel Yareds afviste score tilbage i filmen + stykker fra: Ed Shearmurs "The Count of Monte Cristo", Basil Poledouris' "Starship Troopers" og så Elfmans "Planet of the Apes"!
#177: Er du sikker? Jeg synes ellers at jeg så både Horner og Wolfgang Petersen sidde og sige at musikken var nykomponeret til projektet. Det er ikke bare fordi at James Horner har planket sig selv igen, som han jo har for vane?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#178 Ja helt enig, for når man beholder kendte temptracks i den færdige film er det tit til at få spat af, fordi musikstilen forstyrres eller ødelægges helt i et "What the F***"-moment, som hvis Spock blev klippet ind i en Star Wars-film.
#179 Ja det er jeg sikker på. Jeg har ikke set det interview, så jeg ved ikke hvad de to har røget, for musikken er i hvert fald ikke skrevet til den nye udgave. Det er en bare masse gamle numre som mikset på en ny måde i filmen. SoundtrackNet er også af samme menig.
#171 DarkLight 17 år siden
#172 cyberzed 17 år siden
P.S. Det hedder Whisky når det er skotsk ;)
#173 filmz-Bruce 17 år siden
#174 DarkLight 17 år siden
#173, Held og lykke med din mor. Gode tanker din vej.
#175 dyg 17 år siden
#176 filmz-Kadann 17 år siden
#177 Michael Andersen 17 år siden
#178 filmz-Kadann 17 år siden
Ok, det forklarer hvorfor jeg har genkendt flere brudstykker igennem film. Det er da sådan noget der flår en helt ud af stemningen i filmen.
#179 gi-jones 17 år siden
#180 Michael Andersen 17 år siden
#179 Ja det er jeg sikker på. Jeg har ikke set det interview, så jeg ved ikke hvad de to har røget, for musikken er i hvert fald ikke skrevet til den nye udgave. Det er en bare masse gamle numre som mikset på en ny måde i filmen. SoundtrackNet er også af samme menig.