Fik lige dasket end tur gennem byen og impulskøbt Helle Helles nye bog. Nu sidder jeg hjemme og venter på, at kaffen bliver færdig. Jeg tror, jeg vil sætte 8½ på. Har lyst til lidt god Fellini
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#168 Krydser fingre og håber det bedste. Keep up the spirit.
Jeg har lige haft et uventet besøg fra mine forældre, som jeg ikke har set siden jul og nytår, så det var lidt af en overraskelse. Og så kunne min far lige sættet de ekstra 2gb ram i min bærbar, som jeg fordi jeg absolut intet kan håndværksmæssigt ikke kunne finde ud af at sætte i. Så nu er der fart over feltet.
Normalt tager det 6 minutter for min bærbar at starte op, nu tager det 2½ minut. Vista er åbenbart glad for ram.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#181 DarkLight 17 år siden
Det drejer sig om:
The Wire
Flight of the Conchords
Rome
The Sopranos
Sex and the City
Deadwood
Teknisk set, kan det godt lade sig gøre at købe og se disse serier. Det er dog lidt omstændigt.
#182 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#183 Benway 17 år siden
#184 Michael Andersen 17 år siden
#185 Benway 17 år siden
#186 Michael Andersen 17 år siden
#187 Benway 17 år siden
#188 dyg 17 år siden
#189 filmz-jonasgr 17 år siden
Jeg har lige haft et uventet besøg fra mine forældre, som jeg ikke har set siden jul og nytår, så det var lidt af en overraskelse. Og så kunne min far lige sættet de ekstra 2gb ram i min bærbar, som jeg fordi jeg absolut intet kan håndværksmæssigt ikke kunne finde ud af at sætte i. Så nu er der fart over feltet.
Normalt tager det 6 minutter for min bærbar at starte op, nu tager det 2½ minut. Vista er åbenbart glad for ram.
'Cause I'm evil"
#190 Guts 17 år siden
ACTIONPACKED!
FUCK! Det bliver vildt!