Gravatar

#191 elwood 17 år siden

Join the Fun

Det skal gå meget gal hvis major Game news forbi gåes herinde hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#192 DarkLight 17 år siden

#189, sjovt. Det tager min gamle PII med 512 MB ram 30 sekunder at starte op i den nyeste [url= ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#193 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 168 Sender lige dig og din mor nogle gode og positive tanker - held og Lykke herfra !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#194 filmz-Bruce 17 år siden

Og takker for opmærksomheden herinde.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#195 filmz-jonasgr 17 år siden

#192 Jeg har prøvet at lege med Linux baserede styresystemer før og det er min erfaring at det kunne tage noget tid at sætte sig ind i, men måske udviklingen er gået meget stærk og at det nu er nemmere for "den almindelige bruger" at gå til. Men nu har jeg også kun leget med Mandrake i sin tid.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#196 DarkLight 17 år siden

#195, det her er out-of-the-box. Dvs installeret og intet er pillet ved. Den fandt touchpad og alt muligt. Jeg var imponeret.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#197 Benway 17 år siden

#194 Har først lige set dit indlæg i #168. Held og lykke med det.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#198 elwood 17 år siden

Har lige læst den her måske indkommene nyhed

Martin Scorsese instruktør på Frank Sinatra-film?

Damm først tænker jeg fedt! så tænker jeg hmm bliver det mon en film med klip af ham, hvor hans venner fortæller, eller bliver det en film, hvor en spiller Frank Sinatra.

Og herefter tænker jeg straks, hvem dælen sku ku spille ham, Kevin Spacey måske ?

Nå jeg må heller vente og se om der sker mere med nyheden, jeg blev bare lidt spændt 8-)

#168 Krydser fingre.
Gravatar

#199 chandler75 17 år siden

# 198 Hehe, nyheden bliver skrevet i morgen - i mellemtiden kan du læse mere i linket her - http://jam.canoe.ca/Movies/Artists/S/Scorsese_Mart... :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#200 elwood 17 år siden

#199 Takker ser frem til at få en debat frem omkring dette imorgen, indtil videre lader jeg det ligge, skal jo heller ikke tage credits fra folk der har brugt tid på en nyhed, men den her måtte jeg bare ha mere om nu 8-)

Skriv ny kommentar: