#192 Jeg har prøvet at lege med Linux baserede styresystemer før og det er min erfaring at det kunne tage noget tid at sætte sig ind i, men måske udviklingen er gået meget stærk og at det nu er nemmere for "den almindelige bruger" at gå til. Men nu har jeg også kun leget med Mandrake i sin tid.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Damm først tænker jeg fedt! så tænker jeg hmm bliver det mon en film med klip af ham, hvor hans venner fortæller, eller bliver det en film, hvor en spiller Frank Sinatra.
Og herefter tænker jeg straks, hvem dælen sku ku spille ham, Kevin Spacey måske ?
Nå jeg må heller vente og se om der sker mere med nyheden, jeg blev bare lidt spændt 8-)
#199 Takker ser frem til at få en debat frem omkring dette imorgen, indtil videre lader jeg det ligge, skal jo heller ikke tage credits fra folk der har brugt tid på en nyhed, men den her måtte jeg bare ha mere om nu 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#191 elwood 17 år siden
Join the Fun
Det skal gå meget gal hvis major Game news forbi gåes herinde hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#192 DarkLight 17 år siden
#193 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#194 filmz-Bruce 17 år siden
#195 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#196 DarkLight 17 år siden
#197 Benway 17 år siden
#198 elwood 17 år siden
Martin Scorsese instruktør på Frank Sinatra-film?
Damm først tænker jeg fedt! så tænker jeg hmm bliver det mon en film med klip af ham, hvor hans venner fortæller, eller bliver det en film, hvor en spiller Frank Sinatra.
Og herefter tænker jeg straks, hvem dælen sku ku spille ham, Kevin Spacey måske ?
Nå jeg må heller vente og se om der sker mere med nyheden, jeg blev bare lidt spændt 8-)
#168 Krydser fingre.
#199 chandler75 17 år siden
#200 elwood 17 år siden