Gravatar

#201 Michael Andersen 17 år siden

#198 Scorseses favorite manboy selvfølgelig: Leonardo DiCaprio :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#202 elwood 17 år siden

#201 lad os tage snakken imorgen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#203 Michael Andersen 17 år siden

#202 Ja lad os bare nyde dagen hvor vi fik et glimt af Megan Foxs bryster først ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#204 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Yikes! Min kæreste kom rystet hjem fra byen i dag, hvor hun skulle mødes med hendes studiegruppe. Hun var tæt på Rundetårn, da hende selvmorderen hoppede ud fra toppen i dag, og hun gik forbi lige minuttet efter, det var sket. Hun kunne høre folk begynde at skrige, og kiggede naturligvis for at se, hvad der var sket, og så så den stakkels kvinde ligge død med åbne øjne på jorden. Godt at kvinden i det mindste ikke ramte nogen, når det nu åbenbart skulle være...

On a more happier note (fortsat fra #165), så har jeg både fået svar mht. til eBay-auktionen (plakaten er sendt) og posteritati.com (de har modtaget mine plakater og sender deres til mig i morgen). Se, dét og så en kop kaffe er nok til at gøre mig glad. Meget mere skal der ikke til :-)

Bruce, sender dig en varm tanke. Har selv været noget lignende igennem med min egen mor nogle gange. Det er noget mærkeligt noget sådan pludseligt at skulle forholde sig til sine forældres dødelighed.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#205 filmz-Bruce 17 år siden

Tak skal du have. Også Benway og jer andre!!! Ja, puha ... de næste par dage må godt gå hurtigt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#206 elwood 17 år siden

Sidder og se Programmet om Isvejene igen, tror tv4 har det på rerun hehe.

Løber mig stadig koldt ned af ryggen og tænke på hvis man røg igennem, der lægger jo en mulig film ide i det her, selv om jeg tror en 16 timers lang film, med en lastbil chaffør der snegler afsted over en Isvej, bliver lidt langtrukne.

Man ku self. få Peter Coyote til at være voice over, det ville hjælpe en del, eller få chaufføren til og være Black Dog (Patrick Swayze) hehe.

Uanset hvad tror aldrig jeg ville turde og køre en tur på dem 8-)
Gravatar

#207 icetea 17 år siden

Undrer mig over hvad jeg egentlig har lavet :P. Faldt vidst nok i søvn til fjernsynet ved 21-tiden.
Gravatar

#208 elwood 17 år siden

tror jeg vil slappe af med Deleted scenes fra Dogma.
Gravatar

#209 lagoni 17 år siden

Jeg har lige fået en med indkaldelse til jobsamtale. Ansøgningsfristen var omkring den 22. i sidste måned, så havde egentlig opgivet det og har derfor smidt selve jobopslaget ud, så nu prøver jeg ihærdigt at finde det, kan være det er gemt på nettet et sted.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#210 dolphinfriendly 17 år siden

Har siddet og leget lidt med noget update til min projektor - indtil jeg fandt ud af at der desværre ikke en com port på min bærbar - i hvert fald ikke en der passer med det stik, der fulgte med. :(

Apropos projektor, smuttede jeg forbi Hi-fi Klubben og fik fat på i et ophæng, så nu skal der rykkes rundt på den DVDreol projektoren ellers stod på - men magter ikke at gå i gang. Øl og musik i Lades Kælder lokker. :)

Skriv ny kommentar: