Har lige set Bonus Material til Enchanted (Blu Ray), der ku sagtens være mere.
Gad godt f.eks. se en lang bid hvor Alan Menken og Stephen snakker om musikken, istedet for den korte bid de har.
Men jeg er ret imponeret over de Danser de har fået med ombord på filmen, sød lille sekvens hvor de gamle mænd i "That's How you Know" lige viste lidt tap dancing skills.
Tror den ryger på afspilleren på fredag, jeg sku bare lige hurtigt tage et kig på den.
The D-files ser dog ud til og være en meget munter ting, hvor alle Disney "hilsnerne" næsten forklares.
Måske havde jeg foretrakt et deciderede kommentarspor, der fortalte om det i stedet, men ide'en er nu meget sjov fundet på.
Nå ja og et Kommentar spor fra Instruktøren, ville også være passene.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#217 Samme her! 1'eren er nu ikke så skidt, blot synd man allerede i starten eliminerer seriens ensemble element og gør den mere eller mindre til et one-man show.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg synes at det er en af de film som når man ser den første gang er begejstret (jeg var i hvert fald), men når man så ser den de efterfølgende gange falmer den noget. Jeg havde så også regnet med en slags actionkomedie da jeg gik ind og så den første gang og fik mig da noget af en overraskelse.
Jeg kan kun huske 80'er serien som kørte på DR1 tror jeg det var og jeg kan da huske at jeg synes den rigtig god, men jeg var også kun et barn dengang så jeg er bange for at mit barndomsminde falmer hvis jeg ser den igen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Lettelse, lettelse og pyha. Den gamles operation forløb godt og humøret for dagen og weekenden er lige pludselig blevet høj solskin!!! I ville sikkert ønske jeg så kunne nøjes med at skinne så :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#211 filmz-Kadann 17 år siden
Du kan få en USB > Com-port adapter, de koster vist typisk omkring 100 kr., men hvor godt de virker, skal jeg ikke kunne udtale mig om. :)
#212 dolphinfriendly 17 år siden
#213 filmz-Kadann 17 år siden
#214 elwood 17 år siden
Gad godt f.eks. se en lang bid hvor Alan Menken og Stephen snakker om musikken, istedet for den korte bid de har.
Men jeg er ret imponeret over de Danser de har fået med ombord på filmen, sød lille sekvens hvor de gamle mænd i "That's How you Know" lige viste lidt tap dancing skills.
Tror den ryger på afspilleren på fredag, jeg sku bare lige hurtigt tage et kig på den.
The D-files ser dog ud til og være en meget munter ting, hvor alle Disney "hilsnerne" næsten forklares.
Måske havde jeg foretrakt et deciderede kommentarspor, der fortalte om det i stedet, men ide'en er nu meget sjov fundet på.
Nå ja og et Kommentar spor fra Instruktøren, ville også være passene.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#215 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg driblede også straks ind på dvdpacific og bestilte Dreyer-boksen fra Criterion, så mine koreanske udgaver kan blive udskiftet med den ægte vare.
Nu står den til gengæld på "Mission: Impossible" og det ser ud til at være ret godt foreløbig, da billedet ser rigtigt fornuftigt ud.
#216 filmz-Bruce 17 år siden
#217 filmz-Kadann 17 år siden
Jep, Martin Landau er jo supervild i den serie. :)
Jeg kan nu også godt lide den første af filmene, men serien er nu så meget bedre. :)
#218 filmz-Bruce 17 år siden
#219 filmz-jonasgr 17 år siden
Jeg kan kun huske 80'er serien som kørte på DR1 tror jeg det var og jeg kan da huske at jeg synes den rigtig god, men jeg var også kun et barn dengang så jeg er bange for at mit barndomsminde falmer hvis jeg ser den igen.
'Cause I'm evil"
#220 filmz-Bruce 17 år siden