Gravatar

#1491 filmz-Bruce 16 år siden

#1489 Når nogen køber verdens bedste film, så bøjer jeg mig i støvet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1492 Norrah 16 år siden

#1490 ikke ment negativt.
Jeg syntes det er et sandt kunstværk.

Men er ret sikker på at hvis vi ligger alle cut sekvenser sammen. Så kan return of the king da vidst godt se sig fortabt i den ædle dyst af "længde".

Har so far oplevet en sekevens + briefing, hvor jeg tror jeg ikke rigtig "spillede" i over en time :D

*Og til mit forsvar med at det er en "gammel" vits, så har jeg ikke hørt nogen sige det om MGS4 før, men kender så også kun en ud over mig der har spillet.
Gravatar

#1493 elwood 16 år siden

#1492 nu var jeg også forsigtig of referede til hele MGS sagaen, hvor jeg har hørt det en del gang, og i MGS sagaen indgår MGS4 hehe clever me 8-)

Er du lige startet eller fordi den længste sekvens cutscenes mæssigt er et godt stykke henne i historien

Giant spoiler!

Et godt stykke henne i historien hvor Liqued Ocelot er trængt op i en krog... tror man da og så begynder han med sine finger shooting, som times med at US militær udstyr sættes ud af drift fed scenen!

Så vidt jeg kan huske er den 1 time eller 45 min. deromkring i hvertfald.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1494 tiany 16 år siden

#1493 Det er i hvert fald noget deromkring... Men cut-scenerne er jo charmen ved MSG :)
Valar morghulis
Gravatar

#1495 El vez 16 år siden

Fra amazon:
- GET TO DE CHOPPAH! (BD)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#1496 Norrah 16 år siden

#1493 har set den skevens... den var utrolig flot. Men det er det meste i det her spil. Og så er det så fuld af gode detaljer...
f.eks. den hvor de gør grin med disk change, eller der hvor man ser ham drømme og det er det gamle spil man spiller. Det er lidt et spil der forudsætter man mindst har spillet 1'eren... sikkert også 2'eren og 3'eren. Men dem har jeg ikke prøvet.
er lige blevet færdig med ACT4.
Jeg fik lov til at lege med REX... årh hvad.

Det er uden tvivl en af de bedste, mest sammenhængende spil jeg nogensinde har spillet.
Og jeg kan simpelthen ikke komme mig over at "kameraet" ryster. Det her "er" altså en film.
Gravatar

#1497 Guts 16 år siden

ACT4?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#1498 Highland Park 16 år siden

#1497: Ja, det spekulerede jeg også på Guts, men jeg tror blot, at der menes fjerde akt i Metal Gear Solid 4. Jeg slog det hvert fald op og faldt over en scene fra fjerde akt.
Men det er nu lidt træls med alle disse forkortelser på Filmz. Jeg bliver da ofte nysgerrig men må give tabt, fordi jeg ganske enkelt ikke ved, hvad folk taler om. :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1499 elwood 16 år siden

første spoiler

Efter han var vågnet fra sin drøm og kom til Shadow Moses som Old Snake, og The Best Is Yet to Come, begynder og spille, det er så smuk en gestus, undskyld jeg finder lige lommetørklædet frem snøft
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1500 Guts 16 år siden

Aaaarh...troede det var en forkortelse af en eller anden art. Takker!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: