#101 Jeg vil tro de alle blev afsendt på samme tid, jeg modtog også en pakke derfra igår. Din kommer nok frem idag :-)
Jeg sad også og ventede i evigheder da SW boksen udkom, den bestilte jeg også fra ChoicesDirect, der gik da næsten 10 dage - fra udgivelses dato'en, inden jeg havde den i hænderne.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Nå, jeg løj - blev nødt til lige at se lidt af Genesis! Til dem af jer der ikke har købt den så har I noget at ærgre jer over! Den er fe'! :-) Der er bl.a. en i hvert fald 5-7 minutter lang tromme-battle mellem trommeslageren og Phil Collins - Fedt! Og så er det også en fantastisk ting at man for det meste har 4 kameravinkler at vælge imellem! Det er bestemt ikke et køb jeg vil fortryde! :-D
#101 Yoda 21 år siden
Hvornår bestilte du din "ROTK" fra ChoisesDirect, Wiseguy?
Jeg må indrømme, at jeg er ved at blive lidt nervøs for min.
#102 filmz-herskegut 21 år siden
Jeg vil tro de alle blev afsendt på samme tid, jeg modtog også en pakke derfra igår.
Din kommer nok frem idag :-)
Jeg sad også og ventede i evigheder da SW boksen udkom, den bestilte jeg også fra ChoicesDirect, der gik da næsten 10 dage - fra udgivelses dato'en, inden jeg havde den i hænderne.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#103 Yoda 21 år siden
Jamen, så vil jeg sætte mig ind til vinduet og kigge efter pakkeposten. ;-)
#104 filmz-arf 21 år siden
#105 McPeter 21 år siden
#106 El vez 21 år siden
Fra koreandvds:
- Donnie Brasco SE
- Shadow Of The Vampire dts
- Pelle Erobreren
Fra cd-wow:
- Infernal Affairs Trilogy - nøjj en lækker boka!
...men man ærgrer sig stadig over at man ikke har modtaget sin Rotk:EE, selvom den blev sendt fra axel i sidste uge :((
#107 filt 21 år siden
#108 HeavyClaus 21 år siden
Hvor har du købt bøgerne? Er især interesseret i
Jacob Stegelmanns: Truslen fra det ukendte
Ser det interessant ud? og hvad er prisen?
Idag fik jeg selv lige
Armageddon fra electronic world til 49 kr.
#109 El vez 21 år siden
#110 McPeter 21 år siden