# 140 Tillykke med både en fed film og et lækkert soundtrack :)
# 141 Det er en 2.35:1 på den ene side og en P/S version på den anden - filmen er ikke hakket over midt i filmen som fx The Wild Bunch :-/
# 152 Det vil jeg gerne tilslutte mig :) ... er lige blevet færdig med et gensyn med Wonder Woman og The Avangers - To andre SciFi serier fra 60'erne og 70'erne :)
#158 Jeg slipper også for at sove foran nogen bio for en af vores kunders personaleklub har inviteret os med :) Så d. 19 Maj kl 00.03 sidder vi på vores pladser uden at have lettet vores røv for at skaffe en plads :)
#151 aknot 20 år siden
Tak for hjælpen.
#152 filmz-Kadann 20 år siden
No problemo.. folk med hang til sci-fi af den go'e gamle slags skal jo holde sammen. ;)
#153 Herrguth 20 år siden
"Oh, Happy Day", til 149 kr... Den er SÅ sjov! :)
#154 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
# 140 Tillykke med både en fed film og et lækkert soundtrack :)
# 141 Det er en 2.35:1 på den ene side og en P/S version på den anden - filmen er ikke hakket over midt i filmen som fx The Wild Bunch :-/
# 152 Det vil jeg gerne tilslutte mig :) ... er lige blevet færdig med et gensyn med Wonder Woman og The Avangers - To andre SciFi serier fra 60'erne og 70'erne :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#155 SpielbergFreak 20 år siden
Tillykke med prisen! STORT!:-)
Må vi ikke se din film?!?!?!? Jeg er yderst interesseret.
#156 evermind 20 år siden
Og btw, købte Elf til en 50'er i Blockbuster... :P
#157 SpielbergFreak 20 år siden
Driving Miss Daisy - Special Edition R1
#158 elwood 20 år siden
Sikke noget humbug man sku ikke engang sove der foran biffen som man plejer, men hva jeg har mine billeter så nu er alt godt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#159 cyberzed 20 år siden
#160 filmz-Bruce 20 år siden
HELL YEAH!!!