I dag brød jeg mit 1 måned dvd cølibat, tror hvertfald det en måned siden sidst hehe, anyway jeg var inde i byen og kom forbi TP i Århus, og det blev til følgende.
Adaption Heat S.E The Best of the Blues Brothers
ahh det var ikke så ringe en høst.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19, nu er det jo en uofficiel box, så den indeholder næppe mere end de allerede kendte DVD'er. For mig at se har de bare taget filmene og smækket boxen om som kan købes i Secret Stash.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har lige fået Live Wire(Pierce Brosnan) ind ad døren idag..indeholder både R-rated og Unrated versioner. Der er bare et eller andet jeg godt kan li' ved den film, kan sagtens se den et par gange. Venter på at The Day after tomorrow dumper ind ad sprækken. Begge købt for omkring 35kr stk.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#21 aknot 20 år siden
Dvdoo
Cowboy Bebop
Midnight Run
Star Trek - The Motion Picture
Boyz N The Hood 2 disk SE
DVDsoon
Princess Bride SE
#22 dyg 20 år siden
#23 elwood 20 år siden
Adaption
Heat S.E
The Best of the Blues Brothers
ahh det var ikke så ringe en høst.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 DarkLight 20 år siden
#25 filmz-sanjo 20 år siden
* Once Upon A Time In The West - Special collecters edition (100kr)
* The Chaplin Collection - Diktatoren (100kr)
* Spartacus - Special Edition (80kr)
#26 filmz-Bruce 20 år siden
Spaced - Collectors 3 disc Edition
#27 filmz-sparrowed 20 år siden
R-rated og Unrated versioner. Der er bare et eller andet jeg godt kan li' ved den film, kan sagtens se den et par gange.
Venter på at The Day after tomorrow dumper ind ad sprækken. Begge købt for omkring 35kr stk.
#28 El vez 20 år siden
Yeah baby! ;)
#29 filt 20 år siden
#30 El vez 20 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/32591902594...