#138 Måtte lige gå en masse kilder igennem, men tror det var fre dette indlæg på dahf.
Så skete det jeg har gået og ventet på!! Seven Samurai Reissue, rygte.
The American Museum of the Moving Image recently hosted a panel dicussion with Criterion president Peter Becker and Criterion Tech Director Lee Kline on November 14th. During their chat, they happened to spill the beans on a number of upcoming titles.
Kurosawa's SEVEN SAMURAI is being re-released from a new High Definition transfer. Peter Becker noted that a number of early non-anamorphic Criterion titles (some additional Kurosawa possibly among them) will likely be re-released with new transfers.
Igen, det er rygte fra Criterion selv, men selvfølgelig ikke sikkert..desværre, eftersom du så har hørt det modsatte. Pis!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har nu skrevet til Jon Mulvaney igen, og jeg skal nok opdatere, så snart han har besvaret mit spørgsmål. Men det ville helt sikkert være rart med en bedre udgave (har dog ikke den "gamle") - præcis som de gjorde med Fritz Langs "M".
Modtog lige Cronenbergs "Crash" fra Axel samt "In the Mood for Love: Criterion Collection" fra CD-WOW.
#141 filmz-Bruce 20 år siden
Så skete det jeg har gået og ventet på!! Seven Samurai Reissue, rygte.
The American Museum of the Moving Image recently hosted a panel dicussion with Criterion president Peter Becker and Criterion Tech Director Lee Kline on November 14th. During their chat, they happened to spill the beans on a number of upcoming titles.
Kurosawa's SEVEN SAMURAI is being re-released from a new High Definition transfer. Peter Becker noted that a number of early non-anamorphic Criterion titles (some additional Kurosawa possibly among them) will likely be re-released with new transfers.
Igen, det er rygte fra Criterion selv, men selvfølgelig ikke sikkert..desværre, eftersom du så har hørt det modsatte. Pis!
#142 JannikAnd 20 år siden
Jeg har nu skrevet til Jon Mulvaney igen, og jeg skal nok opdatere, så snart han har besvaret mit spørgsmål. Men det ville helt sikkert være rart med en bedre udgave (har dog ikke den "gamle") - præcis som de gjorde med Fritz Langs "M".
Modtog lige Cronenbergs "Crash" fra Axel samt "In the Mood for Love: Criterion Collection" fra CD-WOW.
#143 inflector 20 år siden
#144 filmz-sparrowed 20 år siden
Near Dark: Lance Henriksen(Dts)49.95kr
hos axelmusic.dk
#145 lagoni 20 år siden
Buffalo Soldiers
Thirteen Days (begge fra Bilka, 3 for 100)
28 Days Later fra cd-wow - £4,99
The Office (boksen med sæson 1-2 og juleafsnittene. Endelig!) fra cd-wow
#146 filmz-sparrowed 20 år siden
af 3 for 100kr fik jeg
House of the dead: Jurgen Prochnow
Employee Of The Month: Matt Dillon, Steve Zahn
King Arthur(Directors cut)Clive Owen
af 3 for 60kr fik jeg
The Limit: Lauren Bacall, Claire Forlani
Plots With A View: Alfred Molina, Chris Walken
Jasper, Texas: Jon Voight, Louis Gossett JR.
#147 filmz-NeoDk 20 år siden
Fra Cdon.com
Alias sæson 2 260 kr
Elektra 180 kr
Top Cun 80 kr
I, Robot med independence day 70 kr
Fra tp musik
Alias sæson 1 300 kr
Fra dvdcity
Salem`s Lot 200 kr fed stephen king film
#148 El vez 20 år siden
http://filmz.dk/forum/item/13570/#1