Posten kom med en fin pakke fra WSTE_M indeholdende
Millenium Actress Ghost in the Shell 2: Innocence
... for sølle 70 kroner. Dejligt. Takker for handlen!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg fik en pakke fra dvdfromkorea idag, der på snedigste vis havde undgået tolderne. Pakken indeholdt: - Guns 'n' Roses World Tour Live Use Your Illusion I ($3) - Guns 'n' Roses World Tour Live Use Your Illusion II ($3) - Fantasia ($3) - Dr. Strangelove 40th Anniversary Ed. ($19) - Grand Bleu Ultimate Ed. + Ekstra OST! ($20.99) (De havde ganske rigtigt skrevet forkert på bagsiden, og 'version longue' er heldigvis i OAR, 2.35:1 anamorphic widescreen)
Og så lidt oven i hatten for fragt.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
The Untouchables CE. (I en lækker digipack) Beverly Hills Cop, eller Frækkere end Politiet tillader om man vil. The Trouble With Harry, Hitchcock Collection. Shadow of A Doubt, Hitchcock Collection. Lawrence of Arabia, 2disc SE.
Så ligger der en pakke og venter hos told-systemet. Damn..første gang jeg har været udsat for dette, til trods for de mange bestillinger i den seneste tid. Nåh...to hell with it.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#61 filmz-yoshimura 20 år siden
Millenium Actress
Ghost in the Shell 2: Innocence
... for sølle 70 kroner. Dejligt. Takker for handlen!
#62 El vez 20 år siden
- Guns 'n' Roses World Tour Live Use Your Illusion I ($3)
- Guns 'n' Roses World Tour Live Use Your Illusion II ($3)
- Fantasia ($3)
- Dr. Strangelove 40th Anniversary Ed. ($19)
- Grand Bleu Ultimate Ed. + Ekstra OST! ($20.99)
(De havde ganske rigtigt skrevet forkert på bagsiden, og 'version longue' er heldigvis i OAR, 2.35:1 anamorphic widescreen)
Og så lidt oven i hatten for fragt.
#63 cyberzed 20 år siden
#64 filmz-Munk 20 år siden
- Kate & Leopold, 10kr
- The Fan, 28kr
- Steve Carell
#65 filmz-yoshimura 20 år siden
#66 dyg 20 år siden
#67 cyberzed 20 år siden
#68 filmz-Bruce 20 år siden
#69 ks 20 år siden
The Untouchables CE. (I en lækker digipack)
Beverly Hills Cop, eller Frækkere end Politiet tillader om man vil.
The Trouble With Harry, Hitchcock Collection.
Shadow of A Doubt, Hitchcock Collection.
Lawrence of Arabia, 2disc SE.
#70 filmz-sparrowed 20 år siden
The Alamo: Dennis Quaid £2.99
Elektra: Jennifer Garner(ny dvd)£5.79
Assault On Precinct 13: Ethan Hawke(ny dvd)£6.69
Så var jeg lige et smut forbi Tiger og fik...
He Got Game 20kr.
Så ligger der en pakke og venter hos told-systemet. Damn..første gang jeg har været udsat for dette, til trods for de mange bestillinger i den seneste tid. Nåh...to hell with it.