Kom til at gå ind i Bruun's Galleri i Århus, hvor der "lige" er åbnet en ny Stereo Studio (Ja, vi har to nu, og også en TP). Jeg fik et par enkelte sager med derfra:
My Wife is a Gangster - 25kr Galaxy Quest - 50kr Mystery Men - 50kr
Og så var der lige en mere, som jeg skammer mig over at have købt. Det var lidt pinligt at hive den ned fra hylden, og gå op til kassen med den...:
Van Helsing - 2disc-digipak udgave - 50kr
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sådan lidt et random spørgsmål ud i den store modtage central...er jeg godt nok den eneste der er har modtaget Sin City ... eller har jeg bare købt amøbe versionen ?
dvdfromkorea Lee Chang-dong Collection (Green Fish, Peppermint Candy og Oasis) - $50 inkl. fragt
fona Rules of Attraction - 50kr. Big Fish - 50kr. (den kostede egentlig 100 kr., men han var så flink at give mig den til 50kr., da jeg sagde jeg ikke ville have den hvis den kostede en hund :) )
#101 filmz-Bruce 20 år siden
#102 Yoda 20 år siden
#103 dyg 20 år siden
My Wife is a Gangster - 25kr
Galaxy Quest - 50kr
Mystery Men - 50kr
Og så var der lige en mere, som jeg skammer mig over at have købt. Det var lidt pinligt at hive den ned fra hylden, og gå op til kassen med den...:
Van Helsing - 2disc-digipak udgave - 50kr
#104 cyberzed 20 år siden
Van Helsing er jo ok nogen af de dage hvor man skal se en film men man ikke lige kan overskue at analysere/lægge mærke til detaljer
#105 filmz-sparrowed 20 år siden
Company: Neve Campbell, Malcolm McDowell
Thunderbirds: Bill Paxton
Judas Kiss: Alan Rickman
Samlet pris: 50kr
#106 cyberzed 20 år siden
#107 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#108 filmz-ataris 20 år siden
Lee Chang-dong Collection (Green Fish, Peppermint Candy og Oasis) - $50 inkl. fragt
fona
Rules of Attraction - 50kr.
Big Fish - 50kr. (den kostede egentlig 100 kr., men han var så flink at give mig den til 50kr., da jeg sagde jeg ikke ville have den hvis den kostede en hund :) )
#109 mr gaijin 20 år siden
Flash Gordon - £5 med £1 kupon
:)
#110 Vestas 20 år siden
Jeg modtog "24 - Season 4" fra cd-wow. Så er weekenden reddet!