#132 Jeg har gang i flere selskaber der virker meget interesseret i at købe rettighederne til historien, men jeg vil ikke sige ja til noget, før jeg er sikker på at de kan få den rette instruktør til jobbet... Og så skal det jo være den rette person der skal spille mig. Jeg vakler lidt imellem Samuel L. Jackson eller James Gandolfini. Kan ikke helt bestemme mig... ;)
What's that?! You saying my LOTR is not here, is that it?! is It because I am black?! Yowww I am gonna make you bleed so much for saying that, that the Blod bank's say's take it easy bro'
hmm men du skal jo også ha nogle skurke, det også vigtig, måske en Al Pachino bad guy der sidder i sin stol, og bare ignorer dine klager, og mails.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#131 PlattFuss6.7 20 år siden
Matchstick Men
Kung Fu Hustle: Limited Edition Gift Set
#132 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#133 Herrguth 20 år siden
Og så skal det jo være den rette person der skal spille mig. Jeg vakler lidt imellem Samuel L. Jackson eller James Gandolfini. Kan ikke helt bestemme mig... ;)
#134 elwood 20 år siden
What's that?! You saying my LOTR is not here, is that it?! is It because I am black?!
Yowww I am gonna make you bleed so much for saying that, that the Blod bank's say's take it easy bro'
hmm men du skal jo også ha nogle skurke, det også vigtig, måske en Al Pachino bad guy der sidder i sin stol, og bare ignorer dine klager, og mails.
#135 El vez 20 år siden
Is it because i iz black?
- Ali G
;)
#136 elwood 20 år siden
#137 cyberzed 20 år siden
#138 davenport 20 år siden
The Machinist - jeg skriver om den i en anden tråd på tagwallen, den skal diskuteres. Har lige set den.
Color of money - måtte lige have den. Jeg fik et Cruise flip, så nu har jeg næsten alle hans film. Lidt underligt, men han er en dygtig skuespiller.
#139 elwood 20 år siden
#140 davenport 20 år siden