Ok...17 film, som jeg havde på VHS, har jeg købt på DVD:
Amelie Blue Velvet Braveheart Den Sidste Mohikaner Den Gode, Den Onde og Den Grusomme Deer Hunter Dum & Dummere Ninth Gate The Others Platoon Raging Bull Spartacus Stalingrad Usual Suspects The Insider Leaving Las Vegas Tiger på Spring, Drage i Skjul
Og så lige lidt for sjov: Freaks Little Caesar Eastern Promises
:) Havde som sagt de fleste i forvejen på VHS... Nu er jeg nede på 200 VHS-bånd, har skilt mig af med ca. 150 det sidste årstid...nogen er købt på DVD, men de fleste er smidt ud, fordi det var noget værre lort...
#90 Ok, ikke så slemt så - de har den til 50 kr i Stereo Studio; men en 10'er fra eller til... ;)
Er der nogen der ved hvor man kan købe mange af de store klassikere som Casablanca, Citizen Kane, North by Northwest - og diverse Hitchcock-film på dvd? Ikke alt for dyre I might add...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#95 - Play.com har 2 film for 15 Euro lige nu, og der er rigtig mange klassikere blandt. Sgu en god ide du har fået dig der:), lad mig lige anbefale 5 klassikere: On The Waterfront Mr. Smith Goes To Washington All Quiet On The Western Front 12 Angry Men Og selvfølgelig Borte Med Blæsten:)
Tilføj Anatomy of a Murder, Rebecca, Night of the Hunter, The Best Years of Our Lives, Harvey, Double Indemnity og ikke mindst Hitchcocks Notorious, et af mandens absolutte topværker med den hårdeste Cary Grant. Stenhård dialog!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Uha, der er mange jeg skal have tjekket - jeg har slet ikke set mange af de "gode gamle" klassikere. Jeg har set Borte med Blæsten, To Kill a Mockingbird, Vertigo, Rear Window, Bringing Up baby, The Birds, Psycho... og det er vist sådan ca. det. Det er skammeligt jeg ved det...men det er tilgengæld også skammeligt at flere butikker ikke har dem på dvd :D
12 Angry men er også en af de film jeg glæder mig til at se...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#91 DarkLight 17 år siden
#92 Skeloboy 17 år siden
Amelie
Blue Velvet
Braveheart
Den Sidste Mohikaner
Den Gode, Den Onde og Den Grusomme
Deer Hunter
Dum & Dummere
Ninth Gate
The Others
Platoon
Raging Bull
Spartacus
Stalingrad
Usual Suspects
The Insider
Leaving Las Vegas
Tiger på Spring, Drage i Skjul
Og så lige lidt for sjov:
Freaks
Little Caesar
Eastern Promises
#93 frankdrebin 17 år siden
Rigtige mange perler i mellem. Faktisk næsten allesammen! :)
#94 Skeloboy 17 år siden
Havde som sagt de fleste i forvejen på VHS...
Nu er jeg nede på 200 VHS-bånd, har skilt mig af med ca. 150 det sidste årstid...nogen er købt på DVD, men de fleste er smidt ud, fordi det var noget værre lort...
#95 wimmie 17 år siden
Ok, ikke så slemt så - de har den til 50 kr i Stereo Studio; men en 10'er fra eller til... ;)
Er der nogen der ved hvor man kan købe mange af de store klassikere som Casablanca, Citizen Kane, North by Northwest - og diverse Hitchcock-film på dvd? Ikke alt for dyre I might add...
#96 filmz-Bruce 17 år siden
#97 Skeloboy 17 år siden
Sgu en god ide du har fået dig der:), lad mig lige anbefale 5 klassikere:
On The Waterfront
Mr. Smith Goes To Washington
All Quiet On The Western Front
12 Angry Men
Og selvfølgelig Borte Med Blæsten:)
#98 filmz-Bruce 17 år siden
#99 wimmie 17 år siden
12 Angry men er også en af de film jeg glæder mig til at se...
#100 Skeloboy 17 år siden