#100 ja, Play er også et godt sted med mange tilbud - og punden er også faldet...jeg er bare så fattig lige nu :( Måske skulle man vente til USA-turen - den Dollar er efterhånden så lav; kan jo købe en ekstra kuffert derovre kun til film ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ikke en skid og det er jeg godt sur over. Jeg mangler 4 klassiske WW2 film (og Rambo og Cloverfield, men de er ligegyldige ifht) og de har bare at være der imorgen, eller også køber jeg alle mine film i Danmark.
Eller ... nok ikke!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#101 rockysds 17 år siden
"Children of Men" Blu-ray
#102 filmz-Kadann 17 år siden
Carl Th. Dreyer boksen fra Criterion.
#103 Benway 17 år siden
#104 wimmie 17 år siden
ja, Play er også et godt sted med mange tilbud - og punden er også faldet...jeg er bare så fattig lige nu :(
Måske skulle man vente til USA-turen - den Dollar er efterhånden så lav; kan jo købe en ekstra kuffert derovre kun til film ;P
#105 filmz-Kadann 17 år siden
Sandt, det er virkelig pinligt at Dreyer ikke er blevet udgivet i Danmark.
#106 filmz-Bruce 17 år siden
Ikke en skid og det er jeg godt sur over. Jeg mangler 4 klassiske WW2 film (og Rambo og Cloverfield, men de er ligegyldige ifht) og de har bare at være der imorgen, eller også køber jeg alle mine film i Danmark.
Eller ... nok ikke!
#107 Skeloboy 17 år siden
#108 wimmie 17 år siden
Hehe, men så er det jo godt at vi er to afsted ;)
#109 Skeloboy 17 år siden
#110 wimmie 17 år siden
Nah, det er vist også mere end rigeligt...men der er så mange serier og boks-sæt derovre til billige penge - skal jo have CSI-samlingen udvidet ;P