Vier Fliegen auf grauem Samt (R2DE) (Argentos FOUR FLIES ON GREY VELVET)
Die stunde wenn Dracula kommt (R2DE) (Bavas BLACK SUNDAY). Et fejlkøb. Jeg har åbenbart trykket forkert, for jeg ville have bestilt den italienske dvd, som er den eneste komplette i verden. Oh, well...
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#202"Die stunde wenn Dracula kommt (R2DE) (Bavas BLACK SUNDAY). Et fejlkøb. Jeg har åbenbart trykket forkert, for jeg ville have bestilt den italienske dvd, som er den eneste komplette i verden. Oh, well...
Det er jo mainstream som de fleste kender det, så du kan sikkert få en god byttepris for den nede i din lokale Blockbuster ;)
#203 - Hehe. Ja, jeg tror, de går som varmt brød dernede. Sidst jeg var forbi, var alle deres egne eksemplarer i hvert fald revet væk. Kunne ikke finde en eneste. ;)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Samt en ekstra sen fødselsdagsgave: To indrammede danske programmer til henholdsvis "De elskendes eventyr" (L'avventura) og "Hiroshima, min elskede", som jeg glæder mig meget til at få hængt op.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Batman Beyond - Complete First Season Batman Beyond - Complete Second Season Batman Beyond - Complete Third Season An Evening With Kevin Smith An Evening With Kevin Smith 2 - Evening Harder Clerks II Mallrats (10th Anniversary Extended Edition) Jay And Silent Bob Strike Back Chasing Amy (Special Edition) Criterion
Enchanted Soundtrack/score og sidst men ikke mindst MGS Saga Vol. 2
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#201 filmz-Kadann 17 år siden
Planetary: Crossing Worlds
Fra DVD Pacific:
3:10 to Yuma - den originale udgave (DVD)
Mission: Impossible CE (DVD)
#202 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Vier Fliegen auf grauem Samt (R2DE) (Argentos FOUR FLIES ON GREY VELVET)
Die stunde wenn Dracula kommt (R2DE) (Bavas BLACK SUNDAY). Et fejlkøb. Jeg har åbenbart trykket forkert, for jeg ville have bestilt den italienske dvd, som er den eneste komplette i verden. Oh, well...
#203 Michael Andersen 17 år siden
Det er jo mainstream som de fleste kender det, så du kan sikkert få en god byttepris for den nede i din lokale Blockbuster ;)
#204 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#205 JannikAnd 17 år siden
"The IT Crowd: Version 1.0"
#206 Benway 17 år siden
The Leopard (Criterion Collection)
Fra Amazon.co.uk:
The Complete Jean Vigo
Fra Stereo Studio:
Ditte Menneskebarn
Samt en ekstra sen fødselsdagsgave: To indrammede danske programmer til henholdsvis "De elskendes eventyr" (L'avventura) og "Hiroshima, min elskede", som jeg glæder mig meget til at få hængt op.
#207 elwood 17 år siden
Batman Beyond - Complete Second Season
Batman Beyond - Complete Third Season
An Evening With Kevin Smith
An Evening With Kevin Smith 2 - Evening Harder
Clerks II
Mallrats (10th Anniversary Extended Edition)
Jay And Silent Bob Strike Back
Chasing Amy (Special Edition) Criterion
Enchanted Soundtrack/score
og sidst men ikke mindst MGS Saga Vol. 2
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#208 Corgan 17 år siden
#207:
...og en nat med med Kevin Smith? ;-)
#209 filt 17 år siden
#210 elwood 17 år siden
Jeg har dog på fornemmeren jeg først lige skal ha set resten af hans film, for at fange evt. direkte spørgsmål til dem.
men jeg tænkte nu ku jeg ligeså godt få dem hjem også.
#209 ser frem til flere gode kommentar spor 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"