Ikke for at gøre dig ked af det, men "Chasing Amy" kan faktisk fås i England til en meget billig pris. Skiven er 100% identisk med Criterions og den eneste forskel er coveret og at der ikke følger en folder med.
Men god fornøjelse med herr Smith, der er mange timers underholdning, også når det kommer til ekstramaterialet. :)
Nå ja, så skal man jo heller ikke kimse af "Batman Beyond". :D
#211 jeg bestilte den primært fordi det var på samme side, hvor jeg havde bestilt det andet 8-)
jeg tror jeg overlever, nu skal jeg bare ha gang i den gamle reg free scart dvd afspiller (har ikke en reg free DVD afspiller endnu med HDMI suk... (thx alot sony! hehe)
og tak tak, glæder mig også til at tage hul på det i weekenden.
Mmmm Mark Hamil Jokester Ahahahaha! (you have been missed)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#214 - Bare lidt filtre. Et par Hoya UV-filtre og et Hoya Cirkulært Pol filter. Derudover en step-up ring, så jeg kan bruge pol-filteret på begge mine objektiver.
Som sagt, lidt grej :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#211 filmz-Kadann 17 år siden
Ikke for at gøre dig ked af det, men "Chasing Amy" kan faktisk fås i England til en meget billig pris. Skiven er 100% identisk med Criterions og den eneste forskel er coveret og at der ikke følger en folder med.
Men god fornøjelse med herr Smith, der er mange timers underholdning, også når det kommer til ekstramaterialet. :)
Nå ja, så skal man jo heller ikke kimse af "Batman Beyond". :D
#212 elwood 17 år siden
jeg tror jeg overlever, nu skal jeg bare ha gang i den gamle reg free scart dvd afspiller (har ikke en reg free DVD afspiller endnu med HDMI suk... (thx alot sony! hehe)
og tak tak, glæder mig også til at tage hul på det i weekenden.
Mmmm Mark Hamil Jokester Ahahahaha! (you have been missed)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#213 dyg 17 år siden
Fra DVD Pacific:
MST3K - The Movie
MST3K - Manos: Hands of Fate
Play:
Deadly Swarm
Gargoyles' Revenge
Snakehead Terror
Derudover lidt grej til mit dslr, så nu er jeg ved at være klar til at tage en bunke billeder i min sommerferie.
#214 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#215 Notional 17 år siden
Have you tried turning it off and on again? :p
#216 JannikAnd 17 år siden
#217 Notional 17 år siden
... og jeg skal aldrig ha et kokkekursus af en tysker :S
#218 JannikAnd 17 år siden
Har du set "Mighty Boosh" og/eller "Garth Merenghi's Darkplace"? Mange gengangere i de serier, bl.a. "Noel Fielding.
#219 Notional 17 år siden
Nej det har jeg ikke, men engelsk komedie kan man altid se mere af. Det vil jeg kigge på tak :)
#220 dyg 17 år siden
Som sagt, lidt grej :)