Tillykke til Corgan med fødselsdagen og wiseguy med familieforøgelsen! Ja, hun er sgu da lidt sej, konen! :D
Og aknot: Tillykke med Mystery Science Theater 3000: The Movie, hehe - endelig tog de sig sammen og genudgav den. Den oprindelige udgivelse har ligget mellem 500 og 1000 kr.'s penge på eBay, så jeg nøjedes med den obskure tyske version, der kom for nogen tid tilbage, heldigvis stadig med det oprindelig lydspor, omend et grimt omslag. Men til alle fans af sci-fi og komedie: Nu er der altså ingen undskyldning længere! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg var lige en tur i TP og bytte den Full Metal Jacket jeg fik for et par dage siden, da jeg har læst at den har et rigtig dårligt transfer. Jeg har i stedet bestilt Deluxe udgaven.
#51 Corgan 17 år siden
#44 + #46:
Mange tak!
... og tillykke til dig også, Wiseguy. Det må være en stor oplevelse!
#52 aknot 17 år siden
#53 evermind 17 år siden
Og aknot: Tillykke med Mystery Science Theater 3000: The Movie, hehe - endelig tog de sig sammen og genudgav den. Den oprindelige udgivelse har ligget mellem 500 og 1000 kr.'s penge på eBay, så jeg nøjedes med den obskure tyske version, der kom for nogen tid tilbage, heldigvis stadig med det oprindelig lydspor, omend et grimt omslag.
Men til alle fans af sci-fi og komedie: Nu er der altså ingen undskyldning længere! :P
#54 Corgan 17 år siden
#53:
Mange tak. :-)
Jeg var lige en tur i TP og bytte den Full Metal Jacket jeg fik for et par dage siden, da jeg har læst at den har et rigtig dårligt transfer. Jeg har i stedet bestilt Deluxe udgaven.
Jeg fik desuden byttet mig til:
The Shining - Blu-Ray
#55 nakalay 17 år siden
#56 NightHawk 17 år siden
Stort tillykke med den lille ny. :)
Må sgu sige jeg er ret imponeret over din kone. Det er pænt sejt gået.
# 54 -
Du får også lige et stort tillykke med fødselsdagen herfra. Overså dit indlæg i # 34, sorry. :)
Fik selv et par labre skiver idag fra Amazon. Uk :
Cruel Intentions, Blu-Ray
Species, Blu-Ray
#57 pulse83 17 år siden
Anger Management (Blu-Ray)
#58 Notional 17 år siden
#59 MuManden 17 år siden
Modtog selv et par stykker fra dvdoo!
Fjerde udgave af Dirty Harry, nemlig Sudden Impact og den gode gamle Sagen er bank med Arnie...
#60 rockysds 17 år siden