Nå ja, og var der ikke noget med, at serien snart skulle udkomme i en HD-version? Så napper jeg nok den :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Told på 151 kr, det er ok, det havde jeg sagt til, men så fik jeg sgu et gebyr på 560 også, og det ved jeg ikke lige hvor kommer fra... plejer det at være så dyrt?
Hvor har du bestilt fra? Og hvad er prisen på det bestilte?
Hvis varen er købt uden for EU - hvilket den jo nok er - og varen koster mere end 10 euro, opkræves der 25% moms af både varens pris og transportomkostninger samt eventuel told. Desuden oprkæves et fortoldningsgebyr.
Jeg aner ikke hvor de 561 kommer fra...fik to POst til Afhentning(og går ud fra det er for det samme), hvor den ene er et normalt brev, hvor tolden er 151, som er fair nok, og det andet gebyr er et rekommanderet brev fra tolden, der koster 564 kr...
#101 filmz-yoshimura 18 år siden
#102 filmz-Kadann 18 år siden
Jo, i slutningen af året kommer sæson 1 på HD DVD.
#103 frygtl0s 18 år siden
Nåh jo, også købte jeg lige K-Pax i dag i Bogard...
#104 dyg 18 år siden
John & Aage - Huller i Suppen
Ung-TV med John & Aage
#105 Captain Vallo 18 år siden
My Name Is Earl
fra Female Cenobite.
Tak for handlen!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#106 Skeloboy 18 år siden
plejer det at være så dyrt?
#107 Yoda 18 år siden
Hvor har du bestilt fra? Og hvad er prisen på det bestilte?
Hvis varen er købt uden for EU - hvilket den jo nok er - og varen koster mere end 10 euro, opkræves der 25% moms af både varens pris og transportomkostninger samt eventuel told. Desuden oprkæves et fortoldningsgebyr.
Du kan læse reglerne her: http://postdanmark.mondosearch.com/cgi-bin/MsmGo.e...
#108 Skeloboy 18 år siden
Ca. 300 kr fra dvdpacific, og gebyret er på 75 kr, så de 151 kr i told er helt fair, men det er mere det gebyr jeg studser lidt over.
#109 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Der lå forresten et stk "Vanishing Point" fra cd-wow og ventede på mig, da jeg kom hjem fra 14 dage i Frankrig i dag. Miraklernes tid er ikke forbi.
#110 Skeloboy 18 år siden