Gravatar

#111 filmz-yoshimura 18 år siden

#110 Det lyder ikke, som om det er det samme ... Bliver da interessant at høre, når du får opklaret, hvad det går ud på.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#112 El vez 18 år siden

Jeg har svært ved at se hvordan told og gebyr kan komme til at overstige varens værdi, så det lyder som om du enten har noget separat halløj, eller at enelleranden hos postDK har gjort et fel.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#113 Benway 18 år siden

"Chungking Express" fra Axel.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#114 Vestas 18 år siden

South Park sæson 10 fra Axel
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#115 filmz-mrhands 18 år siden

Dogme Kollektion #1-4 (Festen, Idioterne, Mifunes Sidste Sang og The King is Alive) til 100 kr. i Superbrugsen.
Gravatar

#116 Skeloboy 18 år siden

#111, #112

Nu er det opklaret. Der var tale om to forsendelser, hvor jeg kun var klar over tolden på den ene af dem(den til 151), og den dyre havde de set forkert på, de havde læst det som 309$ i stedet for 309 kr...

Men har da fundet ud af, at man skal tage det seriøst med ikke at bestille for mere end 200 kr:)
Gravatar

#117 filmz-Le Samouraï 18 år siden

200kr? Hvis du vil undgå moms+evt. told+gebyr, så skal du ikke bestille for mere end 80kr!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#118 rockysds 18 år siden

Fra Play
"Buffy The Vampire Slayer"-filmen

Bare coveret med de latterligt udseende vampyrer er nok til at give et grin. Glæder mig til at få den set.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#119 filmz-Angel Eyes 18 år siden

Modtog idag "Inland Empire" (savle!), samt ENDELIG den komplette James Bond Ultimate Collection (40 discs i stor grå kasse). Havde bestilt den for lang tid siden fra play.com, men de kom til at sende mig en Playstation 2(!) i stedet, så den måtte jeg først returnere, og få forklaret at de havde fucket up - men nu lykkedes det endelig!

Mht. "Inland Empire", så tror jeg faktisk jeg venter med at se den til den kommer i biffen - vil ikke ødelægge den første oplevelse af filmen ved at se den på mit fjernsyn...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#120 Benway 18 år siden

#119 Jeg er duperet af din viljestyrke hvis du rent faktisk kan holde den beslutning. :)

En tur i Bog og Ide endte med at jeg gik hjem med The Godfather Collection. Det er vist første gang jeg har købt en dvd i en boghandel, men den var faktisk ret billig.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: