Endnu et fucking brev fra toldservice (lækkert navn. Måske man skulle have kaldt Waffen SS for Waffen SS Hjemmeservice?), som ikke mener det første svar og dokumentation var nok. Jamen så sender jeg da et billede af en glødende ambolt oppe i min r.. påstemplet beløb i 12 forskellige valutaer, mens der således er gået ENDNU en uge, hvor 13 blu-ray film ligger uåbnet og jeg sikkert ikke får den til denne weekend heller.
Skide tak og up yours!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Kontorstol - dejligt at skifte den gamle træstol ud, og få noget ordentligt at sidde foran computeren i.
Ministøvsuger - jeg er jo lidt at en rengøringsnarkoman, så nu kan jeg fange de små nullermænd, før de løber væk. Det er fedt!
Indrammet Return of the Jedi plakat fra min søster. Rigtig fed, men jeg må ikke hænge den op i stuen >:I ..Og hjemmebiografen har jo skråvægge, så det er jo lidt svært. Den kommer nok op i kontoret, når det er klar inden så længe.
..og så har jeg inviteret venner og familie til fødselsdag på lørdag, så der skulle min booty-pile gerne vokse O/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fra stereo studie: New Jack City (2-disk) klassiker Four brothers De 39 trin Poltergeist klassiker Det skjulte ansigt Brian de Palmer klassiker The ring two Pans labyrint (2-disk) 300 (2-disk) så den i biffen og kunne lide den, så den skal på dvd'en snart ^^
#133 Tillykke med et år mere, dude! Men hils lige din hustyran og sig, at stuen er et rum, der blev skabt, så man havde et sted at hænge sine filmplakater!! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#131 filmz-Bruce 18 år siden
Skide tak og up yours!
#132 rockysds 18 år siden
Matrix boxen (10x)
Marilyn Monre - The Diamond Collection (11x)
#133 davenport 18 år siden
Kontorstol - dejligt at skifte den gamle træstol ud, og få noget ordentligt at sidde foran computeren i.
Ministøvsuger - jeg er jo lidt at en rengøringsnarkoman, så nu kan jeg fange de små nullermænd, før de løber væk. Det er fedt!
Indrammet Return of the Jedi plakat fra min søster. Rigtig fed, men jeg må ikke hænge den op i stuen >:I
..Og hjemmebiografen har jo skråvægge, så det er jo lidt svært.
Den kommer nok op i kontoret, når det er klar inden så længe.
..og så har jeg inviteret venner og familie til fødselsdag på lørdag, så der skulle min booty-pile gerne vokse O/
#134 Kiksmann 18 år siden
New Jack City (2-disk) klassiker
Four brothers
De 39 trin
Poltergeist klassiker
Det skjulte ansigt Brian de Palmer klassiker
The ring two
Pans labyrint (2-disk)
300 (2-disk) så den i biffen og kunne lide den, så den skal på dvd'en snart ^^
#133 Tillylkke med dagen ;-)
#135 Herrguth 18 år siden
Købte idag i Kvickly:
Steven Spielberg presents Amazing Stories - Complete season 1
til 199,95...
#136 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Death Proof - DK plakat
Mand bider hund - DK plakat
#137 evermind 18 år siden
Tillykke med et år mere, dude! Men hils lige din hustyran og sig, at stuen er et rum, der blev skabt, så man havde et sted at hænge sine filmplakater!! :)
#138 aknot 18 år siden
#139 Agenten 18 år siden
#140 Kisbye 18 år siden