#117 Det ved jeg godt, men de 3 gange jeghar bestilt for mere end 200 kr, er det blevet taget, ellers aldrig.
Så vidt jeg ved, så er det sjældent de nupper dem, hvis det er udner 200 kr.
Men har lige hentet edt, og har i dag modtaget: Hell's Angels The Best Year of our lives In the heat of the night The apartment The Sting Marty The Premiere Frank Capra Colletion(American madness, it happened one night, mr. deeds goes to town, you can't take it with you, mr. smith goes to washington)
#121 - Ah, sådan. Jeg er selv blevet snuppet for så lidt som 30 øre (!), så efter min erfaring har det ofte mere med pakkens størrelse at gøre, om tolderne gider at tjekke (den teori holder så bare ikke mht. amazon.com, hvor alt ser ud til at blive snuppet uanset størrelse - sikkert pga. de genkendelige æsker og den tydelige værdiangivelse).
Nå, tilbage til topic... jeg fik disse to fra en privat handel i dag:
Withnail and I (Criterion) How to Get Ahead in Advertising (Criterion, OOP, stadig i folie)
I alt 160kr inkl. porto. Så står den vist på britisk humor i aften :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#122 Er i gang med at se alle film, der har vundet en oscar for bedste film, mangler 25, hvor af de 16 har jeg eller kan låne, så er der 9 tilbage, hvor jeg nok kun gider købe de 2(Cimarron, Tom Jones)...resten 7 ved jeg ikke lige hvad jeg gør ved(Olivier!, Gigi, An American In Paris, Going My Way, Great Ziegfield, Cavalcade, Broadway Melody...dvs. musicals)
To fribilletter til "Kollegiet" fra Filmz' konkurrencen. Takker :)
Fra Stereo Studio: 3 for 100 kr. (9 for 300 kr.) Criterions: "La Luna", "Hamlet" (Olivier), "Chok", "Blind Vej", "Kniven i Vandet", "The African Queen", "8½", "Atlantic City" og "Jeg elsker Soldater"
Fra Blockbuster Brugtbørs: 3 for 130 kr. "Babel", "Borat - How to write really long titles without referring to other movies and being a bad spoof flick", og "Stranger than Fiction", der jo (af nogle) påstås at være Charlie Kaufman-light - svært at stå for. Hvis ikke decieret umuligt. Og Forster er jo ganske ferm i sin egen ret.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#121 Skeloboy 18 år siden
Det ved jeg godt, men de 3 gange jeghar bestilt for mere end 200 kr, er det blevet taget, ellers aldrig.
Så vidt jeg ved, så er det sjældent de nupper dem, hvis det er udner 200 kr.
Men har lige hentet edt, og har i dag modtaget:
Hell's Angels
The Best Year of our lives
In the heat of the night
The apartment
The Sting
Marty
The Premiere Frank Capra Colletion(American madness, it happened one night, mr. deeds goes to town, you can't take it with you, mr. smith goes to washington)
#122 rockysds 18 år siden
#123 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Nå, tilbage til topic... jeg fik disse to fra en privat handel i dag:
Withnail and I (Criterion)
How to Get Ahead in Advertising (Criterion, OOP, stadig i folie)
I alt 160kr inkl. porto. Så står den vist på britisk humor i aften :-)
#124 Skeloboy 18 år siden
Er i gang med at se alle film, der har vundet en oscar for bedste film, mangler 25, hvor af de 16 har jeg eller kan låne, så er der 9 tilbage, hvor jeg nok kun gider købe de 2(Cimarron, Tom Jones)...resten 7 ved jeg ikke lige hvad jeg gør ved(Olivier!, Gigi, An American In Paris, Going My Way, Great Ziegfield, Cavalcade, Broadway Melody...dvs. musicals)
#125 filmz-Bruce 18 år siden
#126 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#127 filmz-Bruce 18 år siden
#128 filmz-Kadann 18 år siden
En ny tinboks til Reservoir Dogs 15-års jubilæumsudgaven.
#129 Skeloboy 18 år siden
#130 rockysds 18 år siden
Fra Stereo Studio:
3 for 100 kr. (9 for 300 kr.) Criterions:
"La Luna", "Hamlet" (Olivier), "Chok", "Blind Vej", "Kniven i Vandet", "The African Queen", "8½", "Atlantic City" og "Jeg elsker Soldater"
Fra Blockbuster Brugtbørs:
3 for 130 kr.
"Babel", "Borat - How to write really long titles without referring to other movies and being a bad spoof flick", og "Stranger than Fiction", der jo (af nogle) påstås at være Charlie Kaufman-light - svært at stå for. Hvis ikke decieret umuligt. Og Forster er jo ganske ferm i sin egen ret.