Gravatar

#91 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 85 Øv !

# 89 Sikke en stak og der var ikke told på ??? Der har jo været en del snak om told på varer fra CD-wow.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#92 El vez 21 år siden

#89 lækkert, husk på du kan spare £1.5 pr dvd film, hvis du bruger sparelinket :)

Tillykke med Queen dvd'en - den er fantastisk!

#91 cd-wow sender altid kun filmene én ad gangen, så det er kun BoB der har en chance for at blive busted - og det er den åbenbart ikke blevet :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#93 nakalay 21 år siden

#91 Der kommer ikke told på varer fra cd-wow :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#94 El vez 21 år siden

Yeah, det lader til det blir ved snakken - heldigvis :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#95 Morbid 21 år siden

Meget imponerende indkøb chronos !

Din smag kan der heller ikke siges noget negativt om :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#96 filmz-propagandapanda 21 år siden

Skal vi ikke én gang for alle slå fast med 7'' søm, at der IKKE kommer told på når man handler hos CD-WOW...
Gravatar

#97 Scherlund 21 år siden

#87 Yeps 50% på alt! Idag hvar det 40% men kunne ikke venter længere, da der var en der var hved at tage MIN Alien box :)

#89 Det er da fuldstændig sygt. Hvar det lige feriepengene der forsvandt der?
Gravatar

#98 chronaden 21 år siden

nemmerlig :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#99 McPeter 21 år siden

I tirsdag fik jeg 'Moby - 18 DVD + B-sides' fra CD-WOW til £9.49 - desværre var cd-holde-dimsen knækken så CD'en havde raslet rundt løs og var ridset! :-( Det skal jeg lige ha fulgt op på hos dem... DVD'en var heldigvis intakt og kors hvor er han gal! Der er de sjoveste reklamer for en Juicepressemaskine ind imellem interviews og han snakker også med en plastikfisk han har på armen! Sort... Men fed koncert der er på!

I går var jeg så inde og købe 'City of God' og 'Irreversible' i Fona2000 for 49,-/stk. Det er kun 2. og 3. film jeg har købt uden at ha set dem før, men har hørt så meget godt om dem herinde at jeg tog chancen... :-) Den eneste gang jeg ellers har købt en film uden at have set den før var 'A Beautiful Mind' - og der må man sige jeg ikke blev skuffet... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#100 Kalle Ferm 21 år siden

Jeg vil have en Fona2000 her i Århus. :(
Der ligger sådan ca en Fona på hvert gadehjørne, men ikke nogen Fona2000. Snøft. :-(
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: