Gravatar

#181 NightHawk 20 år siden

Fra Laserdisken :

"Napoleon Dynamite"

"Portrait of a Lady" - Special Edition.

"Citizen Kane" - Special Edition (R2)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#182 Jakobsen 20 år siden

Fra Dvdoo:

Steamboy
Chihiro og heksene

Men jeg regner med at købe mange flere i denne måned, da julen endelig er over, og så har jeg penge igen! :D
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#183 chronaden 20 år siden

fra dvdpacific:

The Fly SE
Star Trek Nemesis CE
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#184 filmz-yoshimura 20 år siden

Fra play:
The Edge of Darkness

Fra Axels Boxing Day Sale:
Steamboy (50,-)
Friends Complete Season 7, 8 & 9
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#185 lyspunkt 20 år siden

Lidt mere til samlingen af drengerøvsfilm

Long Kiss Goodnight fra Play
Escape fra New York spec ed. fra CDWow
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#186 tiny 20 år siden

Så kom den rare post endelig med min Coupling, Sæson 1 fra Play. Så er der ikke mere film og andet spændende til dvd-en til mig i et stykke tid...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#187 pulse83 20 år siden

Modtog idag fra CDON:

Lost (1. Sæson) til 339 kr.

Og så skulle jeg have modtaget Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, men som en fejl, har de istedet sendt mig PC-spillet Civilization IV. Jeg ved ikke rigtigt om jeg gider returnere det, da det jo er mere værd end PotC. Jeg har dog ingen interesse overhovedet i Civilization. Hmm... =/
Excuse me, Flo!
Gravatar

#188 dyg 20 år siden

Modtog i dag fra CD-Wow (lidt et eksperiment):

Possessed I & II Bokaset

Kender intet til disse to horror-film, men indenfor den genre tager jeg hellere end gerne lidt chancer :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#189 lagoni 20 år siden

Jeg tiltuskede mig Flight of The Navigator (stor tak til NayZe), købte 2001: A Space Odyssey af ks og modtog The Wicker Man DC og Rocketeer fra cd-wow. God dag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#190 El vez 20 år siden

#186 Tillykke og velkommen til en fantastisk sitcom :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: