Fra Axels Boxing Day Sale: Steamboy (50,-) Friends Complete Season 7, 8 & 9
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Og så skulle jeg have modtaget Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, men som en fejl, har de istedet sendt mig PC-spillet Civilization IV. Jeg ved ikke rigtigt om jeg gider returnere det, da det jo er mere værd end PotC. Jeg har dog ingen interesse overhovedet i Civilization. Hmm... =/
Jeg tiltuskede mig Flight of The Navigator (stor tak til NayZe), købte 2001: A Space Odyssey af ks og modtog The Wicker Man DC og Rocketeer fra cd-wow. God dag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#181 NightHawk 20 år siden
"Napoleon Dynamite"
"Portrait of a Lady" - Special Edition.
"Citizen Kane" - Special Edition (R2)
#182 Jakobsen 20 år siden
Steamboy
Chihiro og heksene
Men jeg regner med at købe mange flere i denne måned, da julen endelig er over, og så har jeg penge igen! :D
#183 chronaden 20 år siden
The Fly SE
Star Trek Nemesis CE
#184 filmz-yoshimura 20 år siden
The Edge of Darkness
Fra Axels Boxing Day Sale:
Steamboy (50,-)
Friends Complete Season 7, 8 & 9
#185 lyspunkt 20 år siden
Long Kiss Goodnight fra Play
Escape fra New York spec ed. fra CDWow
#186 tiny 20 år siden
#187 pulse83 20 år siden
Lost (1. Sæson) til 339 kr.
Og så skulle jeg have modtaget Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, men som en fejl, har de istedet sendt mig PC-spillet Civilization IV. Jeg ved ikke rigtigt om jeg gider returnere det, da det jo er mere værd end PotC. Jeg har dog ingen interesse overhovedet i Civilization. Hmm... =/
#188 dyg 20 år siden
Possessed I & II Bokaset
Kender intet til disse to horror-film, men indenfor den genre tager jeg hellere end gerne lidt chancer :)
#189 lagoni 20 år siden
#190 El vez 20 år siden