Submarine 707 Revolution The Movie (kun ca. 35 kr., da jeg røg med på en vens indkøb af 3 for 2's pris, men jeg ved endnu ikke, om den er pengene værd...)
Fra Elgiganten:
Land of the Dead (60 kr.)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
047,96 Waterworld (ikke en specielt god film, men jeg mener at kunne huske, at den er filmisk flot). 039,96 The Crucible (herlig film, og Winona er jo altid værd at se på). 119,96 Audrey Tautou Box (hende kan man ikke få nok af). 047,96 It's a Wonderful Life (en klassiker, som manglede i samlingen).
Nu må jeg vist også hellere se at få mig selv meldt ind i den der V.I.P.-klub, så jeg kan få mig noget rabat.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Fra El Gigante: The Amityville Horror Something 'Bout Mary ... samt en yderst nedslående besked om, at det kan tage op til 21 arbejdsdage førend vi kan få vores DVD/surroundforstærker hjem igen. Altsammen på grund af en lillebitte skide løs ejectknap. AAaargh! (Jeg har brug for trøst.)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#91 tiny 19 år siden
#92 evermind 19 år siden
Submarine 707 Revolution The Movie
(kun ca. 35 kr., da jeg røg med på en vens indkøb af 3 for 2's pris, men jeg ved endnu ikke, om den er pengene værd...)
Fra Elgiganten:
Land of the Dead (60 kr.)
#93 kill the bills 19 år siden
#94 filmz-jackjazz 19 år siden
047,96 Waterworld (ikke en specielt god film, men jeg mener at kunne huske, at den er filmisk flot).
039,96 The Crucible (herlig film, og Winona er jo altid værd at se på).
119,96 Audrey Tautou Box (hende kan man ikke få nok af).
047,96 It's a Wonderful Life (en klassiker, som manglede i samlingen).
Nu må jeg vist også hellere se at få mig selv meldt ind i den der V.I.P.-klub, så jeg kan få mig noget rabat.
//JackJazz
#95 filmz-Kadann 19 år siden
Du har ganske ret, Waterworld er flot.. og du har også ret i at det ikke er en god film. :)
#96 Herrguth 19 år siden
#97 wiseguy 19 år siden
#98 Captain Vallo 19 år siden
The Amityville Horror
Something 'Bout Mary
... samt en yderst nedslående besked om, at det kan tage op til 21 arbejdsdage førend vi kan få vores DVD/surroundforstærker hjem igen. Altsammen på grund af en lillebitte skide løs ejectknap.
AAaargh!
(Jeg har brug for trøst.)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#99 McPeter 19 år siden
Saadan en kan klare de fleste problemer! :-)
#100 filmz-Kadann 19 år siden
Rom fra vestindien er faktisk rigtig god fest. :) Min onkel har fået pushet noget på mig, som kun koster 225 kr. flasken og smager rigtigt godt.