Normalt koster sprut i den klasse en del mere. Ved de "blindtests" som min onkel har kørt på det til diverse vin- og whiskysmagninger, er den altid skudt til at koste omkring 800 kr. flasken. :)
Er det de gode dråber, er jeg ikke selv bleg for at kaste penge efter skidtet. Til min 30 års fødselsdag, gav jeg mig selv en whisky der koster omkring 500 kr.. Den er så langtfra drukket endnu, da den kun bliver taget frem ved specielle lejligheder. :)
#102 - hver dag er en fest! ;-) Har ogsaa smagt nogle SUPER gode Tequila'er fra Mexico. Smagen minder mest om en god Cognac eller lignende. Naar man har proevet saadan en, saa skal der VIRKELIG nogle gode bryster til foer man nogensinde drikker Sierra "Tequila" igen! ;-)
Sandt, indenfor næsten alle former for sprut kan man finde gode sager der virkelig er lækre. Selv Gin, som jeg absolut ikke kan fordrage i de billige udgaver, kan findes i rigtige gode udgaver, hvis man vil betale lidt for det. :)
#101 McPeter 19 år siden
Har ogsaa selv en svaghed for det stads... :-)
#102 filmz-Kadann 19 år siden
Normalt koster sprut i den klasse en del mere. Ved de "blindtests" som min onkel har kørt på det til diverse vin- og whiskysmagninger, er den altid skudt til at koste omkring 800 kr. flasken. :)
Er det de gode dråber, er jeg ikke selv bleg for at kaste penge efter skidtet. Til min 30 års fødselsdag, gav jeg mig selv en whisky der koster omkring 500 kr.. Den er så langtfra drukket endnu, da den kun bliver taget frem ved specielle lejligheder. :)
#103 filmz-kaotmus 19 år siden
#104 McPeter 19 år siden
Har ogsaa smagt nogle SUPER gode Tequila'er fra Mexico. Smagen minder mest om en god Cognac eller lignende. Naar man har proevet saadan en, saa skal der VIRKELIG nogle gode bryster til foer man nogensinde drikker Sierra "Tequila" igen! ;-)
#105 filmz-Kadann 19 år siden
Den kommer fra dette destilleri: http://www.antiguadistillery.com/
Og det er deres English Harbour 5 års. Jeg har også prøvet deres Ekstra Old og efter min mening er det stadig 5 års der er den bedste.
#104 -
Sandt, indenfor næsten alle former for sprut kan man finde gode sager der virkelig er lækre. Selv Gin, som jeg absolut ikke kan fordrage i de billige udgaver, kan findes i rigtige gode udgaver, hvis man vil betale lidt for det. :)
#106 filmz-Bruce 19 år siden
#107 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg prøver lige at høre min onkel om der er nogle forhandlere i nærheden af dig. :) Han har vistnok eksklusivaftale på den rom i danmark.
#108 filmz-Narniabæver 19 år siden
Turtles Can Fly
#109 filmz-Bruce 19 år siden
#110 filmz-kaotmus 19 år siden