#107 - ud over at hoere din onkel om der er nogen i naerheden af dig selv (den klassiske "nu-linker-jeg-lige-til-mig-selv"-fejl), kan du saa ogsaa hoere ham om der er nogen i naerheden af Lyngby/Kbh? :-P
#112 - hehe. Takker. Det vil jeg proeve naar jeg engang er hjemme igen. Hvad regner du med saadan en kommer til at koste mig? Det er vel naeppe de 225 som du selv har givet?
#114 - takker igen. Det skulle jo vaere overkommeligt. Fylder snart 25, saa det kunne jo vaere en god gave til mig selv (sammen med et par DVD nok...) ;-)
Fik for første gang i lang tid købt mig lidt filmz:
The Bourne Identity (Extended explosive edition)
The Heroes of the Telemark (Formentlig en ringe udgave, men billig, og da den mest af alt var tænkt som en gave til min far som er ligeglad med den tekniske kvalitet er det nok også ligemeget)
All Quiet on the Western Front (Remaket fra '79. Jeg har aldrig set originalen, og selv om jeg er sikker på at den nok skal være bedre, synes jeg også at remaket er en ganske god film. Dette er dog sikkert også en ringe udgave)
Alt i alt kom jeg af med en Carl Nielsen i Stereo Studio.
#111 McPeter 19 år siden
#112 filmz-Kadann 19 år siden
Prøv Bryde Vinhandel, Holte Vinlager eller Vinbonden på Frederiksberg.
#111 -
Så så, unge mand ;)
Skaaning Vin i Lyngby Storcenter burde være leveringsdygtig, hvis de ikke kan klare det, så smid mig en PM. :)
#113 McPeter 19 år siden
#114 filmz-Kadann 19 år siden
225 kr. skulle være normalprisen. :) Det er ikke altid at jeg får det til vennepris. ;)
#115 McPeter 19 år siden
#116 DarkLight 19 år siden
#117 McPeter 19 år siden
#118 Bates 19 år siden
Fahrenheit 9/11 + et par cd'ere.
De har jo så uhæmmet mange gode tilbud, men har desværre ikke penge til det.
#119 bobber 19 år siden
The Bourne Identity (Extended explosive edition)
The Heroes of the Telemark (Formentlig en ringe udgave, men billig, og da den mest af alt var tænkt som en gave til min far som er ligeglad med den tekniske kvalitet er det nok også ligemeget)
All Quiet on the Western Front (Remaket fra '79. Jeg har aldrig set originalen, og selv om jeg er sikker på at den nok skal være bedre, synes jeg også at remaket er en ganske god film. Dette er dog sikkert også en ringe udgave)
Alt i alt kom jeg af med en Carl Nielsen i Stereo Studio.
#120 filmz-Bruce 19 år siden