089,5 Iron Giant - Special Edition (efter sigende en uundværlig børnefilm). 069,- Phantom of the Opera (kunne lige så godt købe den - der var ikke andet, der fristede som 69-kroners-tilbud). 099,- The Clan of the Cave Bear (har aldrig fået set denne gamle produktion, så nu synes jeg det er på tide). 089,5 Roots (3 Disc) (har længe ønsket at gense denne fantastiske serie, og til den pris var det jo bare med at slå til).
Jeg havde forøvrigt også bestilt (og er blevet faktureret for) "Fatal Attraction", men den var ikke i pakken - Nu har jeg skrevet til CDON.COM, så må vi jo se, hvad der sker.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#121 Iron Giant Børnfilm, den er lige så meget en børnefilm som pixar's film Det er en kanon film lavet sjovt nok af Brad Bird, som jo netop stod bag pixars The Incredibles.
Jeg vil faktisk mene Vin Diesel har sin beste rolle hidtil i Iron Giant 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126: Det var egentligt et godt spørgsmål. Jeg har købt den hos Moviezoo, men jeg kan godt se, at den står til 150,-. Er der nogen former for "automatisk rabat" eller lignende hos dem? For på fakturaen står 119,96.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Tak for rådet, jeg har miniserien og sæson 1 - efter utallige opfordinger fra diverse Filmz'er :) Firefly & Serenity var min måde at få tiden til at gå til en samlet sæson 2 af Battlestar Galactica udkommer. Og jeg er helt enig, det er en fantastisk serie!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#121 filmz-jackjazz 19 år siden
089,5 Iron Giant - Special Edition (efter sigende en uundværlig børnefilm).
069,- Phantom of the Opera (kunne lige så godt købe den - der var ikke andet, der fristede som 69-kroners-tilbud).
099,- The Clan of the Cave Bear (har aldrig fået set denne gamle produktion, så nu synes jeg det er på tide).
089,5 Roots (3 Disc) (har længe ønsket at gense denne fantastiske serie, og til den pris var det jo bare med at slå til).
Jeg havde forøvrigt også bestilt (og er blevet faktureret for) "Fatal Attraction", men den var ikke i pakken - Nu har jeg skrevet til CDON.COM, så må vi jo se, hvad der sker.
//JackJazz
#122 El vez 19 år siden
Sæt i værk!
#123 elwood 19 år siden
Jeg vil faktisk mene Vin Diesel har sin beste rolle hidtil i Iron Giant 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#124 Yoda 19 år siden
Jeg er allerede i fulde gang. Fantastisk serie!
#125 filmz-lbw 19 år siden
Nå ja og så har jeg modtaget nogle flere X-files sæsoner fra play.com.
#126 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 124 Godt min dreng ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#127 Yoda 19 år siden
Ja, man er jo altid modtagelig for gode råd, og jeg må sige, at "Battlestar Galactica" i den grad har taget mig med storm. :-)
#128 filmz-jackjazz 19 år siden
Det var egentligt et godt spørgsmål. Jeg har købt den hos Moviezoo, men jeg kan godt se, at den står til 150,-. Er der nogen former for "automatisk rabat" eller lignende hos dem? For på fakturaen står 119,96.
//JackJazz
#129 tiny 19 år siden
Tak for rådet, jeg har miniserien og sæson 1 - efter utallige opfordinger fra diverse Filmz'er :) Firefly & Serenity var min måde at få tiden til at gå til en samlet sæson 2 af Battlestar Galactica udkommer. Og jeg er helt enig, det er en fantastisk serie!
#130 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***