Gravatar

#61 Slettet Bruger [224417893] 19 år siden

Modtog 4. sæson af Alias fra Axlemusic..
Gravatar

#62 elwood 19 år siden

Schindler's List fra moviezoo.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#63 JannikAnd 19 år siden

#59 - Det er edderrådme mange penge, ataris. Jeg "nøjes" med den australske udgave af selvsamme film.
Gravatar

#64 weebs 19 år siden

Fra Moviezoo -

Schindler's List Limited Edition 129,95 - bestilt i søndags! :D
Muhahahaaaaa...!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#65 Yoda 19 år siden

Troede den var udgået!?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#66 weebs 19 år siden

#65 - Det troede jeg også...og det stod der også på siden, men jeg fik en sjov ide..
Da ”køb nu”-knappen var væk prøvede jeg at finde ud af hvordan den fungerede og fandt ud af den havde værdien http://moviezoo.dk/smid_i_kurv.php?varenummer= + varenummer, som for omtalte vare var/er 5050582226546.
Alt hvad jeg gjorde var at taste hele baduljen in i adresselinien (http://moviezoo.dk/smid_i_kurv.php?varenummer=5050582226546) og vupti, den røg i kurven! :D
Her efter udførte jeg bare bestillingen som normalt og i dag kom den venlige postmand med skidtet! Troede slet ikke det ville virke, men moviezoo må være fulde af løgn når de skrive ”udgået” på deres side.....og jeg er en glad mand! ;)

PS. æv bæv!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#67 filmz-ataris 19 år siden

#63 - Ja, ved det godt. Troede heller aldrig jeg ville smide så mange penge efter en film, men jeg kunne bare ikke lade være. Jeg fortryder det dog ikke - det er en ultralækker boks og der følger også nogle ret fede ting med. Iguazu Falls-lampen f.eks. :)

#60 - De kommer en af dagene :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#68 SpielbergFreak 19 år siden

Havde lige 1200 kr. til gode i Fona 2000, da min Philips DVD afspiller blev erklæret totalskadet, jeg kom hjem med denne stak:

Hamburger Hill
Mississippi Burning
The Boys From Brazil
Panic In Needle Park
Any Given Sunday - Director's Cut 2-disc
The Witness - Special Collector's Edition, digipak (i samme Peter Weir serie, som Trueman Show)
Gallipoli - Special Collector's Edition, digipak (i samme Peter Weir serie, som Trueman Show)
Drengene Fra Skt. Petri, DTS
Hamsun
Quigley Down Under
Hamilton
The Insider
Kongekabale

Og tre soundtracks:

Saving Private Ryan
Heat
American Beauty - The Score
Gravatar

#69 filmz-jonasgr 19 år siden

#66 Fedt nok. Det vil jeg også lige prøve så.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#70 filmz-ataris 19 år siden

#60 - Fik taget et par billeder:

Boksen
Boksen og DLOV... - lige for at vise hvor stor boksen er
Boksen åbnet
Iguazu Falls-lampen
DVD'erne og plakaterne mm.
Certifikat
Boxers

Fik forresten nr. 1434 af 2046, som I kan se. Havde lidt håbet på nr. 2046, 663 eller 233... men hvad er chancen? :)
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: