Gravatar

#71 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 56 Hmmm Hvordan hulen er den kommet igennem brevsprækken ;)

Tillykke med det ;)

# 68 Tillykke med The Witness og Gallipoli - 2 fremragende film af Peter Weir :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#72 MuManden 19 år siden

Fra Moviezoo.

Schindler's List Limited Edition - 129,95 - 10%
The Julekalender 99,95 - 10%
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#73 SpielbergFreak 19 år siden

Witness er kanon! Har aldrig set Gallipoli, glæder mig:-)
Gravatar

#74 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 73 Så kan du glæde dig >:o) ... Bl.a. Weirs brug af Jean Michel Jarre's debut album "Oxygene" er spændende og anderledes. Jeg kan ikke høre albummet uden at tænke på slagscenerne i den film.

Lidt sjovt at han så nogle år senere bruger hans far Maurice, der netop i "Whitness" begynder at lave elektroniske scores efter mange orkester mesterværker som fx "Lawrence of Arabia", "Doctor Zhivago", "The Train", "The Professionals" og "Grand Prix".

Gravatar

#75 kill the bills 19 år siden

#73 jeg har lige kigget på dine dvder hvor har du købt den pianist box?
Gravatar

#76 filmz-jackjazz 19 år siden

"Oxygene" er under alle omstændigheder noget af det sejeste musik, som er lavet. At jeg har den på en gammel (original) LP er nok hovedårsagen til, at jeg beholder min pladespiller...

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#77 JannikAnd 19 år siden

#70 - Wow, utrolig lækkert :) Jeg nøjes dog med en udgave med lidt mindre vindefang, som meget gerne skulle ankomme en af dagene.

Hvor har du købt "Double Vie de Véronique"? - kan se, det ikke er Artificial Eye...
Gravatar

#78 filmz-ataris 19 år siden

#77 - Jeps, it's a beauty. Kan dog sagtens forstå, at du nøjes med en billigere udgivelse. Det er også meget sjældent, at jeg smider den slags penge efter en film. Jeg gør det nok heller ikke lige umiddelbart igen - medmindre Jettone skulle få lyst til at lave en lignende Chungking Express-udgivelse. :)

Mht Double Vie de Veronique, så er det den lækre franske M2K-udgivelse. Jeg fik med hjælp fra babelfish bestilt den hos amazon.fr. Jeg læste et sted på DVDBeaver, at der er en del filmnørder (i mangel af bedre udtryk), der mener at M2K er selskabet, der kan konkurrere med Criterion. Denne udgivelse skulle dog eftersigende indholdsmæssigt være identisk med Artificial Eyes. Jeg er dog glad for jeg valgte den franske - synes det er en meget flot udgivelse, også udseende-mæssigt. Cover-artworket er meget stilfuldt.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#79 JannikAnd 19 år siden

Tak for info, det må jeg kigge på om et års tid, når jeg atter har penge til filmindkøb...
Gravatar

#80 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 78 Flot boks - hvad kostede den ???

"Double Vie de Veronique" er en meget smuk film og jeg har ventet på en god udgave :)

M2K skulle også have lavet en fremragende 2 disc udgave af "In The Mood For Love", som skulle være helt fantastisk og en tand bedre end Tartans.

Skriv ny kommentar: