Jeg modtog fra dvdpacific: The Jamie Foxx Show - Sæson 1 - sjovt nok er det en 4-disc udgivelse, selvom der står 2-disc på coveret og på dvdpacific's hjemmeside :P Firefly - The complete series - har ikke set den før, med har hørt meget godt om den, jeg var lidt skuffet over det ikke var en digipack, men en box med slim-cases.
Double Vie de Veronique har jeg også ventet på længe. Før dvd'en havde jeg kun set en slidt vhs-kopi af den, der slet ikke var filmen værdig. Den nye udgivelse er bedre end jeg kunne have ønsket :)
Mht. In the Mood for Love, så mener jeg faktisk at det er franske TF1, der har udgivet den ud og ikke M2K. TF1's og Tartans udgivelse skulle vist indholdsmæssigt være identiske, men det kan godt være at TF1's indpakning er pænere.
#66 Jeg modtog i dag en mail fra moviezoo vedrørende min bestilling. Og de havde annuleret min ordre da de ikke havde flere på lager.
De skrev at de havde oplevet en bestilling før, hvor man ikke skulle være i stand til at bestille den via hjemmesiden. Dette resulterede i at en, som i forvejen havde bestilt udgaven inden den var udgået, ikke kunne få sin dvd.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#81 SpielbergFreak 19 år siden
Hvad for en af dem? Har to forskellige.
#82 kill the bills 19 år siden
#83 thebigzzz 19 år siden
The Jamie Foxx Show - Sæson 1 - sjovt nok er det en 4-disc udgivelse, selvom der står 2-disc på coveret og på dvdpacific's hjemmeside :P
Firefly - The complete series - har ikke set den før, med har hørt meget godt om den, jeg var lidt skuffet over det ikke var en digipack, men en box med slim-cases.
#84 filmz-ataris 19 år siden
Double Vie de Veronique har jeg også ventet på længe. Før dvd'en havde jeg kun set en slidt vhs-kopi af den, der slet ikke var filmen værdig. Den nye udgivelse er bedre end jeg kunne have ønsket :)
Mht. In the Mood for Love, så mener jeg faktisk at det er franske TF1, der har udgivet den ud og ikke M2K. TF1's og Tartans udgivelse skulle vist indholdsmæssigt være identiske, men det kan godt være at TF1's indpakning er pænere.
#85 DarkLight 19 år siden
Clicktronic 1.5m skærmet scartkabel.
#86 filmz-Bruce 19 år siden
#87 cyberzed 19 år siden
#88 filmz-jonasgr 19 år siden
De skrev at de havde oplevet en bestilling før, hvor man ikke skulle være i stand til at bestille den via hjemmesiden. Dette resulterede i at en, som i forvejen havde bestilt udgaven inden den var udgået, ikke kunne få sin dvd.
'Cause I'm evil"
#89 filmz-jonasgr 19 år siden
What Ever Happened To Aunt Alice 6.99 CAD
'Cause I'm evil"
#90 filmz-jonasgr 19 år siden
Et eller andet sted har jeg læst om den.
'Cause I'm evil"