jannikand - han er godt klar over hvad han får :) Det med at pakke ind og være hemmelige er ikke så vigtigt, bare det er noget man kan bruge.
Og jeg mener ikke at San Quentin er udgivet, men man kan muligvis finde klip på nettet. (Ved ikke om det er lovligt eller ej, jeg mener bare at ha set det engang.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg så på et tidspunkt herinde en der linkede til en tysk udgave af Saw med 3 diske (mener den ene var et soundtrack), formet som en bog. Er der nogen der eventuelt kan fortælle mig hvor det var man fik fat i den?
Jeg har i de sidste par dage fået følgende: Billy Elliot - Special Edtion - 80 kr Swimming Pool - 50 kr Goodfellas - 2-disc Special Edition (med pap sleeve) - 100 kr The Ring - Two (den amerikanske 2'er) - 100 kr Starship Troopers - Special Edition - 50 kr Brotherhood of War - 50 kr Me, Myself and Irene - 50 kr ...alle i Fona 2000. Get Ahead - som gave The Bourne Identity/Supremacy boks - 100 kr DareDevil - Directors Cut - 50 kr Pride & Prejudice - til frøkenen
Fik lige Lost fra CDON. Lavede stort set ikke andet end at se den hele dagen i går. Vi må alle huske at takke Jesus. Han døde trods alt for at vi kunne få fri til at se dvd'er.
Jeg er i øvrigt helt oppe at køre over den serie. Ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg er igennem sæson 1 :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#141 davenport 19 år siden
Det med at pakke ind og være hemmelige er ikke så vigtigt, bare det er noget man kan bruge.
Og jeg mener ikke at San Quentin er udgivet, men man kan muligvis finde klip på nettet. (Ved ikke om det er lovligt eller ej, jeg mener bare at ha set det engang.)
#142 Slettet Bruger [1949615391] 19 år siden
Jeg så på et tidspunkt herinde en der linkede til en tysk udgave af Saw med 3 diske (mener den ene var et soundtrack), formet som en bog. Er der nogen der eventuelt kan fortælle mig hvor det var man fik fat i den?
#143 filmz-rbp 19 år siden
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=1...
#144 SpielbergFreak 19 år siden
Collateral DTS R1
The Last Samurai R1
#145 filmz-michaell 19 år siden
Jeg går udfra det er denne her du mener: http://www.4u2play.de/store/detail/?p=13509
#146 filmz-sparrowed 19 år siden
#147 Corgan 19 år siden
Jeg har i de sidste par dage fået følgende:
Billy Elliot - Special Edtion - 80 kr
Swimming Pool - 50 kr
Goodfellas - 2-disc Special Edition (med pap sleeve) - 100 kr
The Ring - Two (den amerikanske 2'er) - 100 kr
Starship Troopers - Special Edition - 50 kr
Brotherhood of War - 50 kr
Me, Myself and Irene - 50 kr
...alle i Fona 2000.
Get Ahead - som gave
The Bourne Identity/Supremacy boks - 100 kr
DareDevil - Directors Cut - 50 kr
Pride & Prejudice - til frøkenen
#148 Slettet Bruger [1949615391] 19 år siden
Ja sgu - tak for det.
#149 gi-jones 19 år siden
Jeg er i øvrigt helt oppe at køre over den serie. Ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg er igennem sæson 1 :)
#150 mr gaijin 19 år siden
Green Slime (jap. udgave)