# 220 ... Ja, den har jeg selv. Noget anderledes for sure, men afgjort en af de bedre cover-versioner.
Jeg er glad for at du IKKE har solgt den videre, for jeg har ventet på at vi skule se den sammen, men du skriver bare når du har tid i juni, juli eller hvornår der bliver et hul i kalenderen.
Uhh... Kingom of Heaven DC. Du må gerne lige skrive et par ord om den så snart du har fået set denne forlængede udgave. Er de engelske undertekster "for hearing disabled" (eller hvad et nnu kaldes) eller kan man holde ud at kigge på dem?
#221 / #223 - helt sikkert! Skal nok give besked så snart jeg kan se et hul i kalenderen... Men I skal da også være velkomne til at foreslå datoer - nogle gange skal man jo bare selv lave hul... :-)
#222 - Lyder lækkert! Skriver du ikke lidt om KoH DC når du har set den? Og også meget gerne om CT EE og EotS EE - anede ikke de fandtes i forlængede udgaver - er de noget værd?
#221 filmz-Bruce 19 år siden
#222 SpielbergFreak 19 år siden
Kingdom of Heaven - 4-disc Director's Cut, R1 DTS digipak
Munich - Collector's Edition, R1 digipak
Crimson Tide - Extended Edition, R1 slipcase
Enemy Of The State - Extended Edition, R1 slipcase
#223 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg er glad for at du IKKE har solgt den videre, for jeg har ventet på at vi skule se den sammen, men du skriver bare når du har tid i juni, juli eller hvornår der bliver et hul i kalenderen.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#224 Corgan 19 år siden
#222:
Uhh... Kingom of Heaven DC. Du må gerne lige skrive et par ord om den så snart du har fået set denne forlængede udgave. Er de engelske undertekster "for hearing disabled" (eller hvad et nnu kaldes) eller kan man holde ud at kigge på dem?
#225 wiseguy 19 år siden
#226 elwood 19 år siden
#222 "Enemy of the state" har de klippet scene med overvågnings cameraet væk her i mon, som var den scene der ødelagde filmen for mit vedkomne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#227 Corgan 19 år siden
#226:
Præcis. Det er ikke til at holde ud at se på.
Mon KOH:DC har disse tekster?
#228 McPeter 19 år siden
#222 - Lyder lækkert! Skriver du ikke lidt om KoH DC når du har set den? Og også meget gerne om CT EE og EotS EE - anede ikke de fandtes i forlængede udgaver - er de noget værd?
#229 Guts 19 år siden
Hvilken scene er det (helt præcis!)??
#230 McPeter 19 år siden
Edit: #229 - fordømt... et minut hurtigere... ;-)