Yea. Jeg ved ikke lige hvor de har fået den info fra. Det kunne være fedt hvis udgivelsen var regionsfri, da jeg har glædet mig meget til at se den. Men jeg blev fælt skuffet da jeg smed discen i en PS3.
Lavede du egentlig ikke et trick med at købe en PS3 i USA? I så fald, var det så ikke temmelig dyrt at få den igennem tolden?
#72 Jeg købte via AmericanShopper og jo, told og moms er helt klart en udskrivning. Jeg måtte slippe 4300,-, hvilket på det tidspunkt så var lidt under prisen i Danmark, da det var inklusive Blu-ray remotecontrol. Men for mig stadig det værd, da jeg så kan købe alle region A udgivelser med det samme til en langt lavere pris.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Øv! :( Den spiller heller ikke på min. Jeg skulle ikke have taget bruce's ord for gode varer! Hvordan kan jeg NOGENSINDE stole på NOGET SOM HELST at den mand siger igen???!?!?! ;)
Jeg gemmer sgu' bare discen til de får lavet nogen regionsfrie afspillere.
#71 filmz-Bruce 18 år siden
#72 Corgan 18 år siden
#71:
Yea. Jeg ved ikke lige hvor de har fået den info fra.
Det kunne være fedt hvis udgivelsen var regionsfri, da jeg har glædet mig meget til at se den. Men jeg blev fælt skuffet da jeg smed discen i en PS3.
Lavede du egentlig ikke et trick med at købe en PS3 i USA? I så fald, var det så ikke temmelig dyrt at få den igennem tolden?
#73 rockysds 18 år siden
Spiderman 3 - 2 disk
#74 filmz-Bruce 18 år siden
#75 mini_jette 18 år siden
The Longest Day
og
Seven Samurai
på dvd-shoppe-tur idag med min grandfætter:D
#76 pulse83 18 år siden
Øv! :( Den spiller heller ikke på min. Jeg skulle ikke have taget bruce's ord for gode varer! Hvordan kan jeg NOGENSINDE stole på NOGET SOM HELST at den mand siger igen???!?!?! ;)
Jeg gemmer sgu' bare discen til de får lavet nogen regionsfrie afspillere.
#77 Yoda 18 år siden
#78 filmz-Bruce 18 år siden
AC/DC Live at Donnington - Blu-ray
#79 filmz-Bruce 18 år siden
#80 Corgan 18 år siden
#76:
Sorry to hear that, champ. Nej, Bruce er ikke til at stole på. ;-)
#79:
De 2 links jeg skrev i #70 plejer at være temmelig gode til checke regioner. Hvis du kombinerer dem med dit link, skulle du være godt dækket ind.
Jeg preorderede min udgivelse i håb om at den ville være regionsfri. Men der trak jeg nitten.