#66 "Tengoku kara Kita Otokotachi" er en af mine personlige Miike-favoritter. Der er ikke så mange Miike-udskejelser i den film, men den har måske lidt mere sjæl end de fleste andre. Men den er måske udgivet udenfor Japan? Det ville efterhånden ikke undre mig.
Ellers er min store Miike-favorit helt klart "Gozu", der tematisk og filmisk er meget obskur, men til gengæld også ganske kendt rundt i verden.
#82 - Ah, tak for tippene. Jeg fik heldigvis Gozu hjem i sidste uge, så den vil jeg glæde mig til at sætte på. Den anden lader til gengæld kun til at være ude på tysk dvd med tyske tale - så den springer jg nok over foreløbig :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#84 - Bor jo desværre i Jylland, ellers havde jeg sku med glæde givet en hånd. Opret en tråd, og hør om der er nogen der vil hjælpe med at flytte. Du giver flytteøl og en håndfuld rugbrødder, og folk gir en næve. Det plejer vi med dem jeg kender, og det fungerer fint. (Sidst blev vi absinth-stive til sidst.. Tak HelmerJ ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 evermind 18 år siden
The New Barbarians
#82 mr gaijin 18 år siden
Ellers er min store Miike-favorit helt klart "Gozu", der tematisk og filmisk er meget obskur, men til gengæld også ganske kendt rundt i verden.
#83 evermind 18 år siden
The Lost Skeleton of Cadavra
Mystery Men
#84 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Nå men ellers modtog jeg:
Complete Works of Tom & Jerry - 12 disc
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#85 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#86 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#87 davenport 18 år siden
Opret en tråd, og hør om der er nogen der vil hjælpe med at flytte. Du giver flytteøl og en håndfuld rugbrødder, og folk gir en næve.
Det plejer vi med dem jeg kender, og det fungerer fint.
(Sidst blev vi absinth-stive til sidst.. Tak HelmerJ ;))
#88 filmz-Kadann 18 år siden
Superman: Doomsday (DVD)
Batman Begins (HD DVD)
V for Vendetta (HD DVD)
#89 filmz-Bruce 18 år siden
Underworld - Blu-ray
Wild Bunch - HD-DVD
#90 filmz-Crystalstar1200 18 år siden