- iøvrigt ret klam, australsk film, hvor man sidder på nåle og råber gode råd til skuespillerne. Den er autentisk, hvilket resulterer i at jeg aldrig sætter mine ben i Australien...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Købte idag min DVD (ifølge stregkoder) nr.200! :-D Det blev til Men of Honor R2-DK SE til en 50'er i Fona. Og så har jeg lige bestået den sidste eksamen for dette semester i går! Og solen skinner og jeg holder stor fest for hele holdet i aften! :-D Glædelig fredag!
#162 "That's not a knife. This is a knife." Jeg var egentlig lidt skuffet over den. Måske havde jeg forventet en anden type film, men der går ret lang tid, før der kommer skub i tingene, og det eneste, der egentlig er klamt i filmen er netop, at filmen er baseret på virkelige begivenheder. Anden halvdel er ganske vist et studie i effektiv opbygning af suspense og ubehag, og der er også visse "klamme" indslag, men i det store hele var det mest ubehagelige for mit vedkommende
da den ene hovedperson finder hans lager af videokameraer
. 3/6
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#161 filmz-Kadann 19 år siden
Dune: extended edition i en fiks tin-tingest. :)
#162 davenport 19 år siden
Wolf Creek 2 disk ver.
- iøvrigt ret klam, australsk film, hvor man sidder på nåle og råber gode råd til skuespillerne. Den er autentisk, hvilket resulterer i at jeg aldrig sætter mine ben i Australien...
#163 McPeter 19 år siden
Det blev til Men of Honor R2-DK SE til en 50'er i Fona.
Og så har jeg lige bestået den sidste eksamen for dette semester i går! Og solen skinner og jeg holder stor fest for hele holdet i aften! :-D Glædelig fredag!
#164 filmz-yoshimura 19 år siden
Jeg var egentlig lidt skuffet over den. Måske havde jeg forventet en anden type film, men der går ret lang tid, før der kommer skub i tingene, og det eneste, der egentlig er klamt i filmen er netop, at filmen er baseret på virkelige begivenheder. Anden halvdel er ganske vist et studie i effektiv opbygning af suspense og ubehag, og der er også visse "klamme" indslag, men i det store hele var det mest ubehagelige for mit vedkommende
#165 lagoni 19 år siden
Melinda and Melinda
Sidste nat på Station 13
100 kr hos Blockbusters byttebørs. Lidt ridsede, men fik dem gratis da jeg tidligere har afleveret en del vhs'er, så det går nok.
#166 nakalay 19 år siden
Det sidste album, jeg anskaffede mig, ligger i en lidt anden grøft; jeg købte Greatest Hits af Stevie Ray Vaughan i TP i går. 8)
#167 stefsims 19 år siden
#166 Har kun lige hørt den igennem en enkelt gang. Men det var da absolut ikke en dårlig gennemlytning. Det skal nok blive til nogle flere gange :)
#168 filmz-Solevad 19 år siden
Moonstruck
Italian Job x2 - Den nye og den gamle
Hulk 2disc
Samlet pris 8kr!
Og så fik jeg denne godte fra oneposter.com
#169 Yoda 19 år siden
8 kr. - Hvordan det?
#170 filmz-Solevad 19 år siden