He he he... mange tak. Jeg var på HiFi-messe i weekenden og fik et tilbud fra Best-Seat.com hvor jeg kunne købe den til 12.999 kr. Normalt er den en tusse dyrere andre steder. Så jeg var ude og hente projektoren i Husum igår.
I næste uge skal jeg så ud og hente min nye dvd-afspiller med HDMI-udgang. Så skulle billedsiden ihvertfald være i orden.
Med hensyn til den der Incredibles har jeg to spørgsmål: 1. Der findes ikke en 1-disc udgave, vel? - Jeg mener det er 2-disc'en vi får, (som der også er afbilledet, ja, men man ved aldrig) 2. Der står at man kan nøjes med at indsende en check til de der 40 spir hvis man bare ønsker den film og intet andet. Kan man ikek bestille den og få en regning i stedet? Jeg gider da ikke til at få checkhæfte og det hele for det...
#61 El vez 21 år siden
Glæder mig til at se hvad det er for noget :)
#62 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#63 El vez 21 år siden
#64 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#65 filmz-dr. hoax 21 år siden
#66 Corgan 21 år siden
#61, #62 og #65:
He he he... mange tak. Jeg var på HiFi-messe i weekenden og fik et tilbud fra Best-Seat.com hvor jeg kunne købe den til 12.999 kr. Normalt er den en tusse dyrere andre steder.
Så jeg var ude og hente projektoren i Husum igår.
I næste uge skal jeg så ud og hente min nye dvd-afspiller med HDMI-udgang. Så skulle billedsiden ihvertfald være i orden.
#67 dolphinfriendly 21 år siden
Nice one - et stk. "The Incredibles" er på vej til mig :)! Nu håber jeg ikke de stejler alt for meget mht afmelding.
#68 nakalay 21 år siden
#69 Slettet Bruger [909290950] 21 år siden
1. Der findes ikke en 1-disc udgave, vel? - Jeg mener det er 2-disc'en vi får, (som der også er afbilledet, ja, men man ved aldrig)
2. Der står at man kan nøjes med at indsende en check til de der 40 spir hvis man bare ønsker den film og intet andet. Kan man ikek bestille den og få en regning i stedet? Jeg gider da ikke til at få checkhæfte og det hele for det...
#70 nakalay 21 år siden