29/9 - Hjem til det ene hold bedsteforældre, hvor der har været et par fødselsdage de sidste par uger. 30/9 - Drikke hjernen ud ved en af mine venners 26-års fødselsdag. 1/10 - Slappe af sammen med mine andre bedsteforældre og min fader, evt. drikke et par gode øl med min far.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
29/9 - fest hos en fra studiet (fester på kollektiv holder altid). Vi mødes nogen stykker ved mig først, ved ikke helt hvordan jeg skal få 7 mennesker til at passe ind her...
30/9 - surmule og ønske jeg boede i nærheden af Palads. Ud over det oprydning, lektier og sikkert en film eller to.
1/10 - samme som dagen før, dog forhåbentlig uden surmuleri og oprydning.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Du behøver ikke at være ked af at du ikke bor i nærheden af Palads, bortset fra en håndfuld film årligt, typisk i forbindelse med filmfestivaller, så er det en ganske frygtelig biograf.
29.09 - På arbejde fra 20 til 0300 som så mange andre fredage...
30.09 - Alene hjemme det meste af dagen, så der er en del DVD-film jeg ikke har fået taget ud af plastikken endnu... lørdag aften bliver så nok bare på sofaen med konen der sover op af mig som vanligt...
01.10 - Sandsynligvis et smut til Silkeborg og se OB spille fodbold... og så NFL hele natten...
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Jeg tror det ikke, jeg mener kun den kommer i Palads og Cinemaxx i forbindelse med festivallen, men det kan jo være den kommer op, hvis der bliver vist masser af interesse for den.
Dog bliver den vist i sal 16 i Palads, så jeg frygter det værste.
#19 Vent lidt, du siger festivallen - er det i københavn, og i så fald, hvor og hvornår :) ? Jeg er derovre på arbejde hele næste uge, og hvis jeg kunne komme ind og se den, ville det jo være perfekt!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#11 Bates 19 år siden
30/9 - Drikke...
1/10 - Arbejde..
#12 dyg 19 år siden
30/9 - Drikke hjernen ud ved en af mine venners 26-års fødselsdag.
1/10 - Slappe af sammen med mine andre bedsteforældre og min fader, evt. drikke et par gode øl med min far.
#13 lagoni 19 år siden
30/9 - surmule og ønske jeg boede i nærheden af Palads. Ud over det oprydning, lektier og sikkert en film eller to.
1/10 - samme som dagen før, dog forhåbentlig uden surmuleri og oprydning.
#14 jessup 19 år siden
#15 filmz-Kadann 19 år siden
Du behøver ikke at være ked af at du ikke bor i nærheden af Palads, bortset fra en håndfuld film årligt, typisk i forbindelse med filmfestivaller, så er det en ganske frygtelig biograf.
#16 dyg 19 år siden
#17 filmz-maxhh 19 år siden
30.09 - Alene hjemme det meste af dagen, så der er en del DVD-film jeg ikke har fået taget ud af plastikken endnu... lørdag aften bliver så nok bare på sofaen med konen der sover op af mig som vanligt...
01.10 - Sandsynligvis et smut til Silkeborg og se OB spille fodbold... og så NFL hele natten...
Mvh
MaxHH
#18 lagoni 19 år siden
Clerks II får slet ikke biografpremiere andre steder herhjemme, vel?
#19 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg tror det ikke, jeg mener kun den kommer i Palads og Cinemaxx i forbindelse med festivallen, men det kan jo være den kommer op, hvis der bliver vist masser af interesse for den.
Dog bliver den vist i sal 16 i Palads, så jeg frygter det værste.
#20 filmz-herskegut 19 år siden
Vent lidt, du siger festivallen - er det i københavn, og i så fald, hvor og hvornår :) ?
Jeg er derovre på arbejde hele næste uge, og hvis jeg kunne komme ind og se den, ville det jo være perfekt!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.