Ja, vi har jo ikke sådan en her :) synes at det da kunne være sjovt at se folks planer for weekenden.
29/9 : Skal i byen i Århus med nogen af vennerne fra skolen af regner med at vi bliver en 10 stykker.
30/9 : Ikke helt nogen faste planer, måske se hvad der ligger af uåbnede film på hylden :)
01/10 : Skal op i musikhuset kl 12, for at opsætte en stand for mit arbejde. dette er selvfølgelig JAOO messen. Ellers står den på tidlig sengetid søndag aften, skal afsted imod københavn mandag morgen.
Nogen der har nogen inspirerende weekender :P ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
29/9 Slappe af med en god kold øl, enten til en film eller foran spanden. 30/9 Forsøge at få set alle tre LOTR film i træk 01/10 Rengøring, måske lidt arbejde, NFL
29. Afventer stadig om jeg har nogle planer, men har forbandet ondt i ryggen og skal til fysioterapeut i dag, så ved ikke helt hvordan jeg har det imorgen. Måske ender det med noget film eller DotA eller lignende.
30. Skal se min forældres nye sommerhus som de skal have bygget ved Marienlyst her til foråret. Derefter middag hos de gamle med gæster for til sidst at slutte af med housewarming hos nogle gode venner. Deres venner plejer at være tilpas skøre til at når jeg kommer så sent er de sikkert allerede helt i hegnet. :-)
1. Tømmermænd, oprydning, læsning og NFL på 52" TV hos en ven...
29.9 Disney sjov, slik og bifaften i kælderen med den lille 30.9 Op kl. 8 og mountainbike i Kongelunden, derefter børnefødselsdag 1.10 Sikkert bike igen, aflevere min datter og se film i kælderen til en god rom :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
I løbet af ugen er jeg flyttet ud til min kæreste på Amager, hvilket lidt er skæbens ironi. Fra ca. et års tid siden flyttede jeg fra Amager til Vanløse, efter en absurd vanvittig tid med min daværende kæreste - derfor lidt pudsig at vende tilbage dertil hos en ny kæreste. :)
Om ikke andet skal der ordnes lidt i den "nye" lejlighed, bl.a. skal jeg sætte hylder op til mine mange bøger og cd'er. DVD'erne er kommet på plads, nu skal der bare nusses med at sætte dem i orden.
Jeg håber på der kommer lidt sort arbejde i løbet af weekenden - og ellers overvejer jeg kraftigt at smutte ind og se "The Fountain" d. 30. Kæresten har fået to fribilletter, derfor kan man godt tage i biffen - nægter at betale næsten 100,- pr. billet. Første del af "Faust" skal jeg helst have læst indenfor de næste par dage, bliver interessant om værket i realiteten er fremragende eller spild af tid. :)
#1 filmz-herskegut 19 år siden
29/9 : Skal i byen i Århus med nogen af vennerne fra skolen af regner med at vi bliver en 10 stykker.
30/9 : Ikke helt nogen faste planer, måske se hvad der ligger af uåbnede film på hylden :)
01/10 : Skal op i musikhuset kl 12, for at opsætte en stand for mit arbejde. dette er selvfølgelig JAOO messen.
Ellers står den på tidlig sengetid søndag aften, skal afsted imod københavn mandag morgen.
Nogen der har nogen inspirerende weekender :P ?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 filmz-Kadann 19 år siden
30.09 - Ingen storstilede planer, udover "Clerks II" i Palads i København kl. 21.30.
01.10 - Ingen planer.
#3 cyberzed 19 år siden
30/9 Forsøge at få set alle tre LOTR film i træk
01/10 Rengøring, måske lidt arbejde, NFL
#4 McPeter 19 år siden
30. Skal se min forældres nye sommerhus som de skal have bygget ved Marienlyst her til foråret. Derefter middag hos de gamle med gæster for til sidst at slutte af med housewarming hos nogle gode venner. Deres venner plejer at være tilpas skøre til at når jeg kommer så sent er de sikkert allerede helt i hegnet. :-)
1. Tømmermænd, oprydning, læsning og NFL på 52" TV hos en ven...
#5 tiny 19 år siden
#6 chronaden 19 år siden
29/9 - Alle mine mates skal noget lørdag, så jeg ska bruge det meste af dagen på at finde nogen jeg kan drikke mig stiv sammen med om aftenen ^^
30/0 - Garenteret tømmermænd, så den ska stå på junkfood og WoW kombineret med Deadwood (4 gensyn ^^)
#7 cyberzed 19 år siden
#6 Kan ske jeg også sniger noget WoW ind hvis jeg ikke bliver hooked igen af Company of Heroes
#8 filmz-Narniabæver 19 år siden
29/9 - Se Over Hækken for anden gang i biografen!
#9 filmz-Bruce 19 år siden
30.9 Op kl. 8 og mountainbike i Kongelunden, derefter børnefødselsdag
1.10 Sikkert bike igen, aflevere min datter og se film i kælderen til en god rom :)
#10 dolphinfriendly 19 år siden
Om ikke andet skal der ordnes lidt i den "nye" lejlighed, bl.a. skal jeg sætte hylder op til mine mange bøger og cd'er. DVD'erne er kommet på plads, nu skal der bare nusses med at sætte dem i orden.
Jeg håber på der kommer lidt sort arbejde i løbet af weekenden - og ellers overvejer jeg kraftigt at smutte ind og se "The Fountain" d. 30. Kæresten har fået to fribilletter, derfor kan man godt tage i biffen - nægter at betale næsten 100,- pr. billet. Første del af "Faust" skal jeg helst have læst indenfor de næste par dage, bliver interessant om værket i realiteten er fremragende eller spild af tid. :)