30.09 hjælpe den gamle med at flytte nogle ting ind i hans nye hus, som snart er ved at være færdig bygget. Måske i bio om aften og se Over The Hedge hvis min ven har tid den aften.
1.10 ikke så meget måske slappe lidt af, hjælpe den gamle med mere flytning.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
29.09: Hmm, se film:) 30.09: Gymnastik-trænerkursus om dagen. Og forhåbentlig noget druk om aftenen! 31.09: Tømmermænd, dansk og tysk stil! Og så vil jeg gerne benytte lejligheden, til at udpensle min jalouxi, over for i svin der har zulu, og kan se nfl! øvøvøv.
Yay - så er der bestilt billetter til "The Fountain" på lørdag - det ville være årets underdrivelse at påstå, at jeg "kun" ser frem til den. Aronofsky er i mine øjne den absolut mest interessante nyere amerikanske instruktør, hans unikke og intelligente filmsprog er uden omsvøb ganske enkelt fantastisk genialt. :)
#21 filmz-Kadann 19 år siden
http://www.copenhagenfilmfestival.dk/
#22 elwood 19 år siden
30.09 hjælpe den gamle med at flytte nogle ting ind i hans nye hus, som snart er ved at være færdig bygget. Måske i bio om aften og se Over The Hedge hvis min ven har tid den aften.
1.10 ikke så meget måske slappe lidt af, hjælpe den gamle med mere flytning.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 jesperhp 19 år siden
30.09: Gymnastik-trænerkursus om dagen. Og forhåbentlig noget druk om aftenen!
31.09: Tømmermænd, dansk og tysk stil! Og så vil jeg gerne benytte lejligheden, til at udpensle min jalouxi, over for i svin der har zulu, og kan se nfl! øvøvøv.
#24 filmz-herskegut 19 år siden
Fandens også :-/ den slutter jo søndag.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#25 filmz-maxhh 19 år siden
Over hækken kan klart anbefales... 5/6 i min lille verden...
Jeg føler virkelig med dig... det er ikke søndag uden rookies, gode hænder, skraldebang og lækre fødder... ;o)
Mvh
MaxHH
#26 Notional 19 år siden
Lørdag skal jeg holde fødselsdag med familien (bliver 24 d. 3 oktober)
Søndag... sumpe tror jeg.
#27 filmz-incubus 19 år siden
30/9 - Ædru-dag. Har drukket for meget det sidste stykke tid, så det bliver til lidt filmhygge i stedet.
1/10 - Arbejde. Søndagsåbent i Lyngby Storcenter, så Irma har selvfølgelig også åbent.
#28 filmz-Narniabæver 19 år siden
#29 filmz-Duke Nukem 19 år siden
Så skal nok osse se Jason Goes To Hell & Jason X
men ellers ved jeg ikke lige hvad jeg skal lave...
#30 dolphinfriendly 19 år siden