29/09 12-14 Makroøkonomi. Vi starter i dag på at analysere en åben økonomi. 14-16 Fredagsbar. Druk, druk og lige lidt mere druk. 17 ankommer de gamle og der skulle der gerne være ryddet lidt op og gjort rent. De køber ind til mig og giver mig mad. Så er det mindste jeg kan gøre vel at få hjemmet til at ligne noget man kan være bekendt.
30/09 ??-17 Sove, WoW (Hvis serveren er oppe grrr), stene og pynte op til resten af aftenen. 17-?? Tour de Chambre. Druk, druk og meget mere druk!
31/09 ??-?? Tømmermænd samt oprydning efter aftenens druk. Wow og NFL senere. Der bliver garanteret også bestilt noget junk food på et tidspunkt.
Jeg startede tidligt igår med en mini-bytur.. ouch!
29/9: - Arbejde til midnat, hjem og slappe af bagefter
30/9: - Skrive anmeldelser om eftermiddagen - I byen om aftenen og spise på en restaurant hvor man kan få en 1-kilo bøf (og den er gratis hvis man spiser det hele)! - Videre til favoritbaren og drikke long island ice teas.
1/10: - Skrive anmeldelser - Se film med en kammerat
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#32 - bulleren i Aalborg - levede i byen i 1997 og var der ofte - ligger den stadig derovre i nærheden af Burgerking? eller husker jeg forkert? de to venues gik hånd i hånd for mig.
29. Tjae dagen er så godt som gået... Men: I skole... bagefter hos tele-doktoren for at se om jeg kunne få min mobil hjem (lidt svær at undvære nu vi laver projekt)-det kunne jeg ikke, der ville liiiige gå 3-4 uger @_@.... Hjem og pakke alle mine ting og sager og nu har jeg så dagens første (og meget velfortjente) pause...
30. Store flyttedag... Jeg indtager officielt min nye lejlighed, for jeg har omsider fået snalleret mig færdig til at hive tegnebogen frem og købe nogle møbler.... Til Fødselsdag om aftenen...
1. Arbejde til kl 16.15... Og så hjem og lave alle de lektier jeg mere eller mindre selv har påtaget mig i forbindelse med førnævnte projekt....
Puha, det er vist min weekend... Lidt strid synes jeg nok...men hvad, man kan sgu sove når man bliver gammel....
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#31 Scherlund 19 år siden
12-14 Makroøkonomi. Vi starter i dag på at analysere en åben økonomi.
14-16 Fredagsbar. Druk, druk og lige lidt mere druk.
17 ankommer de gamle og der skulle der gerne være ryddet lidt op og gjort rent. De køber ind til mig og giver mig mad. Så er det mindste jeg kan gøre vel at få hjemmet til at ligne noget man kan være bekendt.
30/09
??-17 Sove, WoW (Hvis serveren er oppe grrr), stene og pynte op til resten af aftenen.
17-?? Tour de Chambre. Druk, druk og meget mere druk!
31/09 ??-?? Tømmermænd samt oprydning efter aftenens druk. Wow og NFL senere. Der bliver garanteret også bestilt noget junk food på et tidspunkt.
#32 chronaden 19 år siden
til aalborggenserne, kom på john bull imorgen aften, så ka vi mødes og få en lille én :>
#33 El vez 19 år siden
29/9:
- Arbejde til midnat, hjem og slappe af bagefter
30/9:
- Skrive anmeldelser om eftermiddagen
- I byen om aftenen og spise på en restaurant hvor man kan få en 1-kilo bøf (og den er gratis hvis man spiser det hele)!
- Videre til favoritbaren og drikke long island ice teas.
1/10:
- Skrive anmeldelser
- Se film med en kammerat
#34 jessup 19 år siden
#35 metabolid 19 år siden
30/9 Ikke planlagt, men jeg går ud fra der opstår et eller andet fest-agtigt, nu hvor kæresten alligevel er skredet.
1/10 totally relax og tv/dvd stener - har købt en del film på det seneste jeg ikke har haft tid til at se :)
#36 chronaden 19 år siden
#37 mini_jette 19 år siden
30. Store flyttedag... Jeg indtager officielt min nye lejlighed, for jeg har omsider fået snalleret mig færdig til at hive tegnebogen frem og købe nogle møbler.... Til Fødselsdag om aftenen...
1. Arbejde til kl 16.15... Og så hjem og lave alle de lektier jeg mere eller mindre selv har påtaget mig i forbindelse med førnævnte projekt....
Puha, det er vist min weekend... Lidt strid synes jeg nok...men hvad, man kan sgu sove når man bliver gammel....