Da jeg har ferie, så vil jeg beære familien med et visit. Dog gider jeg ikke bruge penge på DSB, så derfor tager jeg cyklen til Gadbjerg (ligger 20km vest for Vejle), hvilket giver en rask cykeltur på 80km (hver vej).
I onsdags kørte jeg en lille hygge-opvarmningstur på 50km syd for Århus, hvor jeg fik anskaffet mig en sive-punktering, så nu har jeg en hel frisk slange i bagdækket!
Udover ikke at ville bruge penge på DSB, så er det endnu mere fordi jeg er træt af at høre om min onkel, der gjorde det samme for 20 år siden. Dog kørte han kun fra Århus til Vejle og ikke hjem igen, så nu vil jeg have håneretten!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41 davenport 16 år siden
#42 BN 16 år siden
Neither have I. ;-)
#43 dyg 16 år siden
I onsdags kørte jeg en lille hygge-opvarmningstur på 50km syd for Århus, hvor jeg fik anskaffet mig en sive-punktering, så nu har jeg en hel frisk slange i bagdækket!
Udover ikke at ville bruge penge på DSB, så er det endnu mere fordi jeg er træt af at høre om min onkel, der gjorde det samme for 20 år siden. Dog kørte han kun fra Århus til Vejle og ikke hjem igen, så nu vil jeg have håneretten!
#44 davenport 16 år siden
#45 wimmie 16 år siden
#46 Bony 16 år siden
#47 wimmie 16 år siden
Kæresten må da også gerne få en stripper (mandlig naturligvis!)
:P
#48 Bony 16 år siden
På den anden side, sæt han så godt kunne lide stripperen. Det ville måske ikke være så godt, for det forestående bryllup..?! :)
#49 DarkLight 16 år siden
#50 Bony 16 år siden