Så napper vi lige en special edition af hvad laver du? - Nu meget mere specificeret, nemlig til tiltrængte weekender!
Jeg skal (fra i morgen tidlig eftermiddag) ud og ha en ferieøl med et par kolleger. Det er bare ikke mig der har ferie, men jeg drikker da gerne en gratis øl! Og så skal jeg hjem, nyde et glas vin, mens jeg forundres over et formidabelt tordenvejr. (Har lige set Cecilie Hother snakke om det - hun er faktisk mørbrad!)
Lørdag: ingenting!
Søndag: Ingenting!
Og som mine weekender altid udmønter sig, så får jeg sikkert ikke ét roligt minut, da Obersten nok skal finde på noget jeg skal, udover at sidde stille med en tyk bog og slappe af.
Ja, og hvad så med dig?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Lørdag: Holde øje med mine kloakker, der har en tendens til at brække sig, når vejrudsigten melder om syndflod. Samt nyde en god flaske vin til et par gode film..
Søndag: Slappe af - hele dagen!
Ali i alt: En rigtig dovne-weekend :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
efter fyraften fredag: druk, lørdag: tømmermænd, senere druk, søndag: tømmermænd...med et par film og dårlig TV smidt ind...nogen gange laver jeg ikke noget lørdag aften, så det er bare tømmermænd og dårlig TV...og Fumbbl...altid fumbbl i min fritid...
Prøve at overleve det frygtelige trauma det er at skulle vente fredag, lørdag og søndag (3 dage!!!!) på at få lov til at arbejde igen. Det er næsten ikke til at bære.
Arbejde fredagformiddag, og derefter bare slappe af, til jeg igen skal tidligt op lørdagmorgen og på arbejde. Derefter, skal jeg til havnefest, som varer disse tre dage i weekenden, hvor vi drikker og fester igennem til fed musik hele natten. Søndag morgen er det bare afslapning og op igen til havnefesten og se det flotte fyrværkeri, de slutter af med. Derefter en smule druk igen, måske.
Fredag: vågner afslappet regner jeg med ser lige Harry Potter og fønixordenen inden jeg skal ind og se Harry Potter og Halvblodsprinsen kl 15:15:). når jeg kommer hjem regner jeg med at få aftensmad (Pommes Frites og fisk eller pølse har ikke helt regnet den ud endnu) også skal jeg se en film inden den storeklassefest kommer på tv2:)
Lørdag: Vågner skal skynde mig på arbejde, kommer hjem og skal se film måske Blackadder 5. også hygge med famiien resten af dagen:)
Søndag: skal familien bare sidde ved telefonen de skulle måske ringe fra Odense og give os svar på hvad der skal ske med min far:(også skal jeg ud og cykle hvis det bliver fint vejr skal ud til en isbar (hedder det det?) også spille Counter Strike:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#9 på Kvaglund bibliotek i Esbjerg komune er bogopsætter (sætter ting på plads som lånerne afleverer og finder reseveringer og nogle gange skal jeg lave en udstilling fx juleudstilling andre gange kan jeg også astatte en ansat)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 davenport 16 år siden
Jeg skal (fra i morgen tidlig eftermiddag) ud og ha en ferieøl med et par kolleger. Det er bare ikke mig der har ferie, men jeg drikker da gerne en gratis øl!
Og så skal jeg hjem, nyde et glas vin, mens jeg forundres over et formidabelt tordenvejr. (Har lige set Cecilie Hother snakke om det - hun er faktisk mørbrad!)
Lørdag: ingenting!
Søndag: Ingenting!
Og som mine weekender altid udmønter sig, så får jeg sikkert ikke ét roligt minut, da Obersten nok skal finde på noget jeg skal, udover at sidde stille med en tyk bog og slappe af.
Ja, og hvad så med dig?
#2 Yoda 16 år siden
vejrudsigten melder om syndflod. Samt nyde en god flaske vin til et par gode film..
Søndag: Slappe af - hele dagen!
Ali i alt: En rigtig dovne-weekend :-)
#3 Skeloboy 16 år siden
efter fyraften fredag: druk, lørdag: tømmermænd, senere druk, søndag: tømmermænd...med et par film og dårlig TV smidt ind...nogen gange laver jeg ikke noget lørdag aften, så det er bare tømmermænd og dårlig TV...og Fumbbl...altid fumbbl i min fritid...
#4 BN 16 år siden
#5 davenport 16 år siden
#6 filmzkim 16 år siden
Søndag morgen er det bare afslapning og op igen til havnefesten og se det flotte fyrværkeri, de slutter af med. Derefter en smule druk igen, måske.
#7 davenport 16 år siden
I mine unge dage mødte vi altid op en god sjat på Maxi, og skulede til grønjakker og hørte Dead Kennedys på en medbragt båndoptager..
#8 MOVIE1000 16 år siden
Lørdag: Vågner skal skynde mig på arbejde, kommer hjem og skal se film måske Blackadder 5. også hygge med famiien resten af dagen:)
Søndag: skal familien bare sidde ved telefonen de skulle måske ringe fra Odense og give os svar på hvad der skal ske med min far:(også skal jeg ud og cykle hvis det bliver fint vejr skal ud til en isbar (hedder det det?) også spille Counter Strike:)
#9 davenport 16 år siden
#10 MOVIE1000 16 år siden