Gravatar

#11 aero 16 år siden

Jeg regner med at bruge weekenden på at spille 'Baldur's Gate' (igen), har lige fundet det frem og installeret det på ny, så mon ikke det kommer til at tage min tid...
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#12 dolphinfriendly 16 år siden

Alt afhængigt af min tilstand, jeg har haft en underlige feberagtig influensa hele ugen (formentlig hverken fugle- eller svininfluensa :) ), ender det nok med at kroppen tager en slapper. Så ingen druk eller andet i den stil til mig, måske et par film.

Gravatar

#13 filmz-Utyske 16 år siden

Min weekend startede allerede kl. 15.30 i dag og hvis jeg får liv i mit anlæg, efter udskiftningen af receiver, skal jeg have luret en håndfuld af de BD'er jeg har fået hjem på det seneste.. og være fuld i morgen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg holder ferie med lillepigen fra lørdag og så tager vi en uge nord for Barcelona, med afslapning sammen med over 30 bekendte. Så håber jeg, der ligger en røvfuld blu-ray's når vi kommer hjem :) Men hold da op, hvor jeg savner den lille :(

#13 Held og lykke med sub'en :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 lagoni 16 år siden

Jeg skal til julefrokost :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 filmzkim 16 år siden

Heh, Snogebæk på Bornholm :b
Men det er kun en enkelt gang om året, der er havnefest.
Der er også Hammershuskoncert på lørdag!
Begge ting lyder lidt gammeldags og fesent, men det er det bestemt ikke.
Gravatar

#17 wimmie 16 år siden

Ja det er da heller ikke et minut for tidligt! :p

Fredag skal jeg arbejde til midnat.

Lørdag skal jeg til fødselsdag - yay druk og mad!.

Søndag skal jeg hjem til de gamle, have god mad og prøve brudekjole :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18 Bony 16 år siden

Fredag kommer en af min kærestes veninder til middag, så det bliver stille og roligt. Lørdag har jeg en halv aftale med en kammerat, med nogle pilsner og en bytur og så står den ellers på pleje af tømmermænd hele søndag, hvor vi allerede har købt stort ind af chips, dip og cola, til at pleje os selv med. Vi skal nemlig begge drikke lørdag (altså kæresten og jeg :)), så det bliver en fælles restitution, med film og hygge her i det lille hjem. Skøøønt.. :)

God weekend til jer alle. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#19 Slettet Bruger [1906404849] 16 år siden

Fredag aften står på smådruk med nærmeste vennegruppe, som ikke har været samlet siden vi kørte studentervogn for knap tre uger siden.

Lørdag skal jeg et smut til Farum og se FCK's kamp deroppe, og søndag - min sidste feriedag inden fuldtidsarbejdets verden for første gang rammer mig - har jeg endnu ikke nogle faste planer for, men det er sandsynligt at jeg tager til Herfølge og ser bold der, da et par af mine faste fodboldkammerater kører et stadionanmeldelsesprojekt, hvor diverse danske stadioner bedømmes ud for så vigtige kriterier som eksempelvis udsyn, stadionpølsen og ikke mindst hvor fulde de lokale tosser er. Endnu har ingen overgået denne fyr. Men de stadionanmeldelsesture plejer, især når vejret er til det, at være ganske hyggelige at tage med på.
Gravatar

#20 HonoDelLoce 16 år siden

Puh ha.. Weekenden er noget nær en tåge for mig .. Det fænomen plejer ellers altid først at optræde post weekenden :D

Jeg aner ikke hvad der skal ske eller hvorfor.. Jeg har prøvet at få en aftale i stand med et venne-par om at skal have noget alkohol indenbords.. Men at finde en til at passe hunden har s'gu været noget sværere end jeg havde regnet med her i ferie-tiden.. Buuuh !

Så lige nu er lørdag kl 15-17 det eneste der er fastlagt, for der står den på FCK ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: