Skal til stor sommerfest med firmaet i aften.... hvilket nok er skyld i at jeg imorgen ligger syg det meste af dagen (selvom jeg nok burde hjaelpe kaeresten med at flytte sine ting ind i mit vaerelse). Ellers staar resten af weekenden bare paa afslapning... og et par film.
Min chef har tilbudt mig at annullere mine fridage og lade mig arbejde. Trods det generøse tilbud (jeg ville endda få løn for det), sagde jeg efter lang tids overvejelse (2 sekunder) nej og efterlod ham lettere skuffet over min dybt egoistiske, ugidelige holdning og - formoder jeg - i en tilstand af nostalgi, hvor han tænkte tilbage på de skønne, svundne tider, hvor søndag var den eneste faste fridag i ugen.
Chef = Gud? ;D - kunne ikke lade være!! - men god beslutning. Man skal holde fri ind imellem!
Haha. ... Tjah, det kan da godt være, at han selv føler sig som lidt af en gud. Han underskrev sig ihvertfald 'der Führer' i en sms, jeg fik fra ham for 1½ søgn siden, og var Hitler ikke nærmest en gud i tyskernes øjne? ;-)
Nej. Valgte jeg det forkerte dyr at sammenligne min chef med? ...... Hmm, jeg kunne selvfølgelig også også kalde ham en selv-ophøjende delfin.
Men én positiv ting vil jeg nu sige om ham: Nemlig at han er en ørn til sit arbejde ..... nej, vent! Det er muligvis også det forkerte dyr .... lad mig se .... han er en salamander til sit arbejde.
Giver dét mening? Hvem myrdede Kennedy? Har der virkelig været mennesker på jorden? Og hvorfor spørger jeg DIG?
#31 Karl Hungus 16 år siden
Lørdag: Enten Grøn Koncert eller biffen, afhængig af vejret i Århus-området
Søndag: Morgenmad hos den gamle og stening til film
#32 Corgan 16 år siden
Ellers staar resten af weekenden bare paa afslapning... og et par film.
#33 sluppermand 16 år siden
Imorgen tager vi til Kolding og ser brormand marchere som garder. Derefter tager vi en lånt bil og kører mod Normandiet. Så kan ferien begynde :)
#34 BN 16 år siden
#35 davenport 16 år siden
;D - kunne ikke lade være!! - men god beslutning. Man skal holde fri ind imellem!
#36 BN 16 år siden
Haha. ... Tjah, det kan da godt være, at han selv føler sig som lidt af en gud. Han underskrev sig ihvertfald 'der Führer' i en sms, jeg fik fra ham for 1½ søgn siden, og var Hitler ikke nærmest en gud i tyskernes øjne? ;-)
#37 davenport 16 år siden
#38 BN 16 år siden
Hmm, i så fald er min chef et selv-ophøjende og selv-overvurderende svin! :-D
#39 davenport 16 år siden
#40 BN 16 år siden
Nej. Valgte jeg det forkerte dyr at sammenligne min chef med? ...... Hmm, jeg kunne selvfølgelig også også kalde ham en selv-ophøjende delfin.
Men én positiv ting vil jeg nu sige om ham: Nemlig at han er en ørn til sit arbejde ..... nej, vent! Det er muligvis også det forkerte dyr .... lad mig se .... han er en salamander til sit arbejde.
Giver dét mening? Hvem myrdede Kennedy? Har der virkelig været mennesker på jorden? Og hvorfor spørger jeg DIG?