Gravatar

#81 evermind 16 år siden

Hvornår er det igen, brylluppet står? Synes, det har været "om et par uger" i flere uger nu? Men det kan selvfølgelig ske, jeg husker forkert ... Er jo kommet op i årene. :)

Men jeg skal jo lige være opmærksom på det, for jeg ved, I serverer hjerner!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#82 wimmie 16 år siden

Det er den 1. august - men der har du vist allerede travlt med at æde hjerner hvis jeg har læst korrekt i en anden tråd? ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#83 evermind 16 år siden

Det er korrekt ... jeg stavrer sikkert, tilnamset af blodigt snask og knædybt i menneskelige indvolde på det tidspunkt, indtil gi-jones pludselig forstyrrer mig med ordene "Hvor bliver du af, Ruben? Vi begynder nu!"
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#84 wimmie 16 år siden

Hehe :D

Synd I ikke filmer i nærheden af Kolding - ellers var I velkomne til receptionen - det kunne være så cool at få sit bryllup invaderet af blodige zombier :D
Gravatar

#85 evermind 16 år siden

Haha, kunne faktisk være ret sejt! Tror, jeg skal foreslå gi-jones, at vi crasher bryllupsfesten efter optagelserne. Det er jo den dag, hvor vi har allerflest statister på settet, så ... :P
Gravatar

#86 wimmie 16 år siden

Haha :D

Hvor filmer I egl.?
Gravatar

#87 evermind 16 år siden

I Århus. De nærmere locations får jeg vist endelig besked om i morgen.
Gravatar

#88 Bony 16 år siden

Grr, hvis det ikke var fordi, at jeg skulle til Bonbon-land (don't ask), så havde jeg helt klart joinet Zombie-legene i min hjemby. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#89 evermind 16 år siden

Du ... vælger Bonbon-land over vores zombie-epos?! :'/
Gravatar

#90 wimmie 16 år siden

Cool :D

Er spændt på resultatet.
Var der egl. ikke også noget med en zombie-musikvideo på et tidspunkt? (link?)

Skriv ny kommentar: