Hvornår er det igen, brylluppet står? Synes, det har været "om et par uger" i flere uger nu? Men det kan selvfølgelig ske, jeg husker forkert ... Er jo kommet op i årene. :)
Men jeg skal jo lige være opmærksom på det, for jeg ved, I serverer hjerner!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Det er korrekt ... jeg stavrer sikkert, tilnamset af blodigt snask og knædybt i menneskelige indvolde på det tidspunkt, indtil gi-jones pludselig forstyrrer mig med ordene "Hvor bliver du af, Ruben? Vi begynder nu!"
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Synd I ikke filmer i nærheden af Kolding - ellers var I velkomne til receptionen - det kunne være så cool at få sit bryllup invaderet af blodige zombier :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Haha, kunne faktisk være ret sejt! Tror, jeg skal foreslå gi-jones, at vi crasher bryllupsfesten efter optagelserne. Det er jo den dag, hvor vi har allerflest statister på settet, så ... :P
#81 evermind 16 år siden
Men jeg skal jo lige være opmærksom på det, for jeg ved, I serverer hjerner!
#82 wimmie 16 år siden
#83 evermind 16 år siden
#84 wimmie 16 år siden
Synd I ikke filmer i nærheden af Kolding - ellers var I velkomne til receptionen - det kunne være så cool at få sit bryllup invaderet af blodige zombier :D
#85 evermind 16 år siden
#86 wimmie 16 år siden
Hvor filmer I egl.?
#87 evermind 16 år siden
#88 Bony 16 år siden
#89 evermind 16 år siden
#90 wimmie 16 år siden
Er spændt på resultatet.
Var der egl. ikke også noget med en zombie-musikvideo på et tidspunkt? (link?)