Gravatar

#71 elwood 16 år siden

Ud og bowle om lidt, og imorgen skal jeg samle ny pc.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#72 mr gaijin 16 år siden

Speciale i dag. Arbejde i morgen.

Og så lige en enkel tur i biffen i aften, så det er ikke helt skidt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#73 dyg 16 år siden

Jeg bruger min dyrebare weekend på at bygge dugouts (overdækkede udskiftningsbænke) ved vores softballbane... Og jeg er bestemt ikke håndværker-typen :S
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#74 christianhg 16 år siden

Jeg keder mig. I Århus. Er der nogen, der vil med i biffen i aften? :)
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#75 Yoda 16 år siden

Skal ligge lodret på sofaen med en bajer i den ene hånd og fjernbetjeningen i den anden.
Og måske glo noget "Star Trek TOS", som jeg lige har fået på Blu-ray...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#76 MOVIE1000 16 år siden

min dag imorgen lyder på Ventilen håber bare ikke der er en hvis person til stede.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#77 Bony 16 år siden

#76 - Hvad er "Ventilen"? Er det der, man får lettet trykket i Esbjerg? Det vi andre kalder for havnen..? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#78 wimmie 16 år siden

Som "bruger" eller som "arbejder"?

Har selv arbejdet som frivillig i ventilen i Herning - det var rigtig hyggeligt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#79 evermind 16 år siden

Bony (77) skrev:
#76 - Hvad er "Ventilen"? Er det der, man får lettet trykket i Esbjerg? Det vi andre kalder for havnen..? ;)

HAHAHA!! Nu er resten af min weekend booket til at grine af dén bemærkning! :D

Meeen jeg tror måske lige, jeg også kan klemme en forevisning af Watchmen: Director's Cut ind for en forvetning newcomer i morgen (dvs. senere i dag). Og måske også et par tårer for min ferie, som desværre er slut. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#80 wimmie 16 år siden

Og min ferie er lige begyndt. Vi startede ud med at lave ingenting...tog ned i byen; købte lidt tøj; så lidt film og surfede net...ahhhh....ferie :p

I morgen står den på 1½ times køretur til Vestjylland - hjem til de gamle og have god mad og prøve brudekjole - og hvis vejret bliver godt skal vi nok en tur ud i de gamles nye båd :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: