Gravatar

#21 Kiksmann 16 år siden

MOVIE1000 (20) skrev:
#17 BARNABY ROCK(X)

Totalt :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#22 elwood 16 år siden

Det en hemmelighed, men det blir sjovt, og der skal nok komme lidt tekst sener 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 kasperfmn 16 år siden

Skal se "Star Trek" i Falconer Bio på Fredag - og så gratis enda :-)
Gravatar

#24 Kruse 16 år siden

#22: Hannah Montana: The Movie?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#25 inflector 16 år siden

#3 Glæd dig til Valley of Elah, synes den er rigtig god.

Jeg regner med et eller andet let fredag, da jeg formentlig har tømmermænd den dag, det bliver muligvis Pineapple Express, som jeg lige har fået på BD. Gone Baby Gone kunne også godt komme på tale.

Lørdag skal jeg sikkert se 3 afsnit af OZ, mødes med en kammerat en gang i ugen, hvor vi ser serier.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#26 elwood 16 år siden

Har jeg set, er i fuld gang med mit review/resume.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 kasper0204 16 år siden

Slumdog forhåbentligt :o)
Gravatar

#28 Bony 16 år siden

Jeg regner med at snuppe et par afsnit af CSI 3. sæson.

Af film tror jeg at jeg skal se Herzogs "Jeder für sich und Gott gegen alle" , også kendt som "The Enigma of Kaspar Hauser".

Hvis der bliver lidt tid til overs, smider jeg nok "Inherit the wind" og Jarmuschs "Mystery Train" på.

Jeg ser frem til en fremragende weekend. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#29 Takfornu 16 år siden

# 13 Wong Kar-wai behøver ingen nærmere introduktion. Med sine fabulerende og formfuldendte kærlighedserklæringer 'Chungking Express', 'In the Mood for Love' og '2046' har han for længst markeret sig som en af de største, nulevende filmkunstnere.

Alligevel er ikke alle hans film lige kendte - og især sværdkampsfilmen 'Ashes of Time' har længe været en hellig gral blandt fans. Filmen, som spoler tiden tilbage til det antikke Kina og handler om den kyniske enegænger Ouyang Feng (Leslie Cheung), der med en kuldsejlet kærlighedsaffære i lasten har isoleret sig i ørkenen, hvor han forsøger at drukne sin sorg og erindringer, mens han agerer mellemmand for lejemordere og deres kunder, har siden premieren i 1994 kun sjældent været vist i en version godkendt af instruktøren selv.

For at råde bod på dette sørgelige faktum besluttede Wong Kar-wai sig sidste år for at vende tilbage til klippebordet for at signere den definitive version. Og ventetiden har været det hele værd, for 'Ashes of Time' har siden re-premieren i Cannes hurtigt vist sig at være hans måske smukkeste skildring af den episke kamp mellem kærlighed og glemsel.

Så filmen i nat da jeg ikke kunne sove, så den får en anmeldelse i What We Saw tråden efter weekenden da jeg desværre skal på arbejde.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#30 BN 16 år siden

The Constant Gardener ... hvis den da ellers når frem med posten. Har aldrig set denne film før, men nu skal den have en chance.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: