Gravatar

#31 jessup 16 år siden

Jeg skal se Anna Karina(den smukkeste på film nogensinde) på DR2 om lidt og star trek i imperial morgen.
This is just until June
Gravatar

#32 Kruse 16 år siden

I morgen regner jeg med at få set Malcolm X.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#33 dyg 16 år siden

#29 - Jeg er i forvejen begejstret for hans smukke kærligheds-film og glæder mig meget til at læse din anmeldelse af Ashes of Time, for du har allerede vækket nysgerrigheden i mig :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 fazz 16 år siden

Lost in Translation, Dead Man, As Good as It Gets og One Flew Over the Cuckoo's Nest... Måske også Lawrence of Arabia en klassiker jeg aldrig har set :S
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#35 christianhg 16 år siden

Kiss Kiss Bang Bang
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#36 fazz 16 år siden

#35 Set den før?
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#37 El vez 16 år siden

Det bliver enten til 28 weeks later, et gensyn med rumrejsen år 2001 eller Orphanage. The jury is still out, men måske jeg når alle tre :)

Desuden kommer Mænd der hader kvinder aka. Millennium (?) snart op hernede, så måske det bliver til en tur i biffen i næste uge.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#38 christianhg 16 år siden

#36 Nope!
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#39 MOVIE1000 16 år siden

#37 hvis du ikke har set Mænd der hader kvinder skal du bare se den den kan klart anbefales
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40 filmzkim 16 år siden

Jeg har også lige fået Pineapple Express, og ser den med en skål slik på fredag :b

Skriv ny kommentar: